Vraag

tekst verplaatst bij order verzonden

• 19 October 2021
  • 10 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie dat als je een order op verzonden zet er een stuk tekst is verplaatst naar boven. Het gaat om de uitleg wat de variabelen betekenen die in de mail staan. Voor mij staat het nu op een hele onlogische plek tussen factuur en betaling in. Ik zou het prettiger vinden als dit weer naar beneden boven de tekst van de mail verplaatst waar het voor mij ook een veel logischere plek is.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ja, ik zag het ook net. Staat onnodig in de weg daar. 

Kirsten
De Viltwinkel
www.deviltwinkel.nl

Reputatie 1
Badge

ik wilde hetzelfde komen plaatsen, ik moet nu bij elke order onnodig scrollen om de orderstatus te wijzigen. 

Reputatie 6
Badge +7

@Ebbe heb jij enig idee waarom dit zo staat? Ik vind het een erg onhandige plek voor dit blok tekst. Helemaal omdat ik het eigenlijk nooit gebruik. Zou zelfs helemaal onderaan mogen staan wat mij betreft.

Reputatie 2
Badge +1

Ja is vreselijk, is heel irritant, ik stoor me hieraan, moet nu steeds scrollen, beter als het naar beneden wordt verplaatst, dit grote grijze blok.
Hoop dat dit z.s.m. weer weg gehaald kan worden.

Reputatie 6
Badge +8

Ik ben het ermee eens, zou fijn zijn als de oude situatie weer hersteld wordt.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. We gaan het grijze vlak helemaal onderaan plaatsen. Dus nog onder de ‘wijzigen en annuleren’ knop. Als dit in ere is hersteld laat ik het hier weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +1

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. We gaan het grijze vlak helemaal onderaan plaatsen. Dus nog onder de ‘wijzigen en annuleren’ knop. Als dit in ere is hersteld laat ik het hier weten.

Groet,
Ebbe

Super bedankt Ebbe, heel blij mee, bedankt voor deze snelle reactie, en wijziging.
Zou heel fijn zijn als diit weer is zoals normaal straks.

Vr gr Angelique

Reputatie 7
Badge +16

Het grijze vlak staat weer onderaan:tada:

Reputatie 6
Badge +7

Het grijze vlak staat weer onderaan:tada:

Fijn, bedankt!

Reputatie 6
Badge +9

Had hier ook al even over gemaild begin van de week.. fijn dat het opgelost is. 

Reageer