Vraag

Tekst toevoegen op pakbon

• 8 april 2021
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Ik zou eigenlijk graag een tekst willen toevoegen op mijn pakbon. Is dat mogelijk?

Ik wil namelijk graag instructies voor het retourneren hierop zetten.

Of ik zou graag een optie zien om een retour formulier standaard mee te sturen met de verzendbevestiging.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Jacqueline,

De tekst op de pakbon is niet te wijzigen. De enige optie die ik je nu kan bieden is om een link naar je retourformulier te delen in de orderbevestiging. Dit is dus niet de verzendbevestiging, daar kun je geen linkjes plaatsen. Via bestelproces/orderbevestiging kun je wel een link opnemen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +6

Het gaat erop dat mijn retouren naar een ander adres moeten dan er op de pakbon staat. Als mensen het adres van de pakbon overnemen gaat het fout.

Ik heb 5 webshops en zit sinds kort in een bedrijfspand. Daar kan maar 1 naam van de webshop op het naambordje. Dus mijn retouren wil ik naar mijn huisadres hebben.

Reputatie 3
Badge +4

Wij gaan A4 laten drukken met retourvoorwaarden en de andere kant gebruiken voor het printen van de pakbonnen. Mis deze optie ook.. klanten lezen gewoon half wat de voorwaarden zijn of nemen de moeite niet naar de website te gaan. Gelukkig weinig retouren maar soms.. :smirk:

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb gelukkig ook heel weinig retouren maar het is vervelend als de post het weer retour naar de klant stuurt omdat ze de bedrijfsnaam op het pand niet kunnen vinden (er zitten meerdere huurders in).

Ik heb nu maar stickers laten drukken die ik op de pakbon kan plakken maar het zou toch fijn zijn als je net als op de factuur, zelf een tekst op de pakbon kan plaatsen.

Reputatie 3
Badge +5

@Ebbe : van oorsprong is mijnwebwinkel ontwikkelt voor de kleine online ondernemer … maar nu 7 jaar verder ben ik van mening dat er wat meer functionaliteit van deze dag in het produkt mag zitten, zoals het zelf opgeven van adres / retouradres in facturen en pakbonnen, etc. Het komt toch wel vaak voor tegenwoordig dat het administratieve adres en het magazijn adres verschillend is … graag zou ik deze optie terug willen zien. Is deze al als vote item beschikbaar (zodat ik deze niet dubbel aanmaak).

Wie heeft nog meer (kleine) wensen zodat we dit in 1x kunnen bundelen … en dit op de prio lijst kan komen voor de ontwikkelaars ?

Reageer