Vraag

Tekst in email bevestinging bestelling aanpassen

  • 13 March 2021
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb de tekst bij bestelproces → orderbevestiging aangepast.

Deze tekst zou ook in de bevestigings-email moeten komen staat erbij, maar dat gebeurd bij mij niet.

Ik krijg regelmatig vragen naar welke rekening ze het bedrag over moeten maken als ze achteraf betalen kiezen. In deze tekst heb ik staan dat de factuur van Klarna komt en dat deze mogelijk in de spamfolder terechtkomt. Maar nu stuurt iemand mij een email met de vraag hoe ze kan betalen waarin de bevestiging staat en ik zie dat deze tekst er helemaal niet in staat. Ik wil deze tekst er wel graag in hebben. Er staat namelijk ook een stukje in over afwijkende levertijden bij sommige artikelen.

Ik zie dat nog steeds onderstaande standaardtekst erin staat ondanks dat ik de tekst heb aangepast.

Wij danken u voor uw bestelling. Indien u vragen heeft, kunt u natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Tie Dye Shop


6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb 2 testorders geplaatst @Jacqueline en ik krijg het nog niet goed. Ik ben aan het uitzoeken waar het mis gaat. Je hoort van me.

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb 2 testorders geplaatst @Jacqueline en ik krijg het nog niet goed. Ik ben aan het uitzoeken waar het mis gaat. Je hoort van me.


Ik zag ze al voorbij komen. Ik wacht rustig af.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Jacqueline,

Vind je het goed dat ik '’echte'’ order plaats om te testen?

Reputatie 5
Badge +6

Hi Jacqueline,

Vind je het goed dat ik '’echte'’ order plaats om te testen?


is goed!

Reputatie 7
Badge +16

Ik weet waarom ik het in mijn testshop niet gereproduceerd kreeg. Ik heb namelijk geen Klarna en dit probleem speelt alleen als je voor een betaalwijze van Klarna hebt gekozen. Ik verwacht dat het deze, uiterlijke volgende week is opgelost. Ik geef je een seintje. 

Reputatie 3
Badge +6

Goedemiddag,

Naar aanleiding van de melding dat de orderbevestiging niet juist is bij een order die via de Klarna checkout betaald is het volgende: Inmiddels is dit verholpen.
Ervaar jij dit ook zo? Mocht je nog iets opvallends zien dan horen we het natuurlijk graag!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Fijne dag toegewenst!  

Reageer