Beantwoord

Tekst betaalwijze ==> gratis aanpassen

• 4 August 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Als klanten de bestelling afronden komt er achter de betaalwijze “gratis” te staan.

Ik vind dit nogal dom over komen. Laat “gratis” gewoon weg en vermeld alleen als er extra kosten berekend worden het bedrag aan meerkosten.

Hoop dat dit aangepast kan worden, is niet echt van deze tijd namelijk.

icon

Beste antwoord door Tyrona 5 August 2022, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik vind dat juist duidelijk. Kunnen mensen zelf kiezen of ze kiezen voor de gratis betaalwijze of ze kunnen voor een betaalwijze kiezen waar ze voor betalen. 

Reputatie 2
Badge +3

Als klanten de bestelling afronden komt er achter de betaalwijze “gratis” te staan.

Ik vind dit nogal dom over komen. Laat “gratis” gewoon weg en vermeld alleen als er extra kosten berekend worden het bedrag aan meerkosten.

Hoop dat dit aangepast kan worden, is niet echt van deze tijd namelijk.

Het woord ‘GRATIS’ is aan te passen via Instellingen / Tekst & taal / Standaardteksten / Onderdeel Bestelproces : algemeen

Reputatie 2
Badge

Hoi Tyrona,

Thanks, dat had ik ook gezien echter de tekst “gratis” zit gekoppeld aan zowel de betaalwijze als de verzending. Een aanpassing van de tekst werkt dus onder beiden door.

Voor de betaalwijze rekenen we geen extra kosten voor de klant op factuur. Voor verzending wel dus daar zit hem de crux een beetje in zeg maar.

Wat mij betreft zou bij betaalwijze gratis weg mogen vallen als er geen extra kosten bij komen. Heb je in je instellingen staan dat je voor iDeal bijvoorbeeld 0,45 cent rekent dan zou het er automatisch bij mogen komen te staan.

Reageer