Beantwoord

systeem geboortelijst

• 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik zou graag een systeem invoegen in mijn webwinkel waar mensen een geboortelijst kunnen aanleggen. Ze moeten een account kunnen aanmaken, producten kiezen die ze op hun lijst willen. Als een derde persoon graag iets wil kopen van hun lijst, zouden zij moeten kunnen inloggen om hun lijst te zien en uit de geselecteerde producten iets kopen.

Kan er zoiets aangemaakt worden via mijn webwinkel?

icon

Beste antwoord door Michel vG 31 July 2020, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Een dergelijke functie zit niet in het systeem. Het staat vooralsnog niet op de roadmap om het te ontwikkelen. Ik heb een dergelijk functie nog niet eerder voorbij zien komen. Zou je deze willen aanmelden via feedback.mijnwebwinkel.nl?

Reputatie 7
Badge +8

Dit is een systeem wat gebruikt wordt door lijstje.nl daar kun je een account maken met links naar externe verkopers. Andere kunnen daar dan inloggen en gelinkt worden naar de betreffende verkoper. Ik heb dit ook nog nooit in een gewone webshop gezien.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal,

Ik wil hier nog even op terugkomen. Geboortelijsten worden tegenwoordig ook online aangeboden.
De meeste webshops maken gebruik van https://winkels.geboortelijst.be/ dit is een standalone platform met mogelijkheid tot webshop integratie. 
Voor de webshop integratie geven ze volgende aan:

“Heb je een webshop? Gebruik dan onze webshop module!

Met de module kunnen ouders een lijstje aanleggen van hun favoriete producten. Eenmaal tevreden, kunnen ze dit lijstje doorsturen naar de winkel en kan de winkel hiervan een "echte" geboortelijst van maken in 1 klik.

Het is niet de bedoeling dat ouders daarna zelf nog de lijst gaan aanpassen.

De module werkt op elke webshop met uitgebreide SEO tags (bvb opengraph). Wie Lightspeed eCom gebruikt, krijgt extra functies.”

@Ebbe , is dit een systeem wat wij eventueel kunnen koppelen met MWW?

Zou een fijne toevoeging zijn voor onze webshop :relaxed:

Reputatie 7
Badge +16

@Wesley Bedankt voor het doorsturen! Ik verwacht dat dit momenteel niet mogelijk is. Wij gebruiken namelijk geen open graph. Ik heb de tip gedeeld met het productteam, zodat dit verder uitgezocht kan worden. 

Groet,

Ebbe

Reputatie 2
Badge +1

@Ebbe  bedankt! Zou een leuke toevoeging zijn voor alle webshops in babyartikelen. 

Reageer