Beantwoord

Storing in terugkoppeling Sendcloud API?

  • 11 april 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Beste Allemaal,

Ik maakte zojuist alle pakbonnen/orders verzendklaar voor morgen. Daarvoor maak ik labels aan in Sendcloud. Normaal is het dan automatisch zo, na het aanmaken van een label in Sendcloud, dat Sendcloud de orderstatus wijzigt in “Verzonden”. Nu gebeurd dat opeens niet.
Ik heb de instellingen in Sendcloud nagekeken maar die staan goed ingesteld op deze status wijziging.
Handmatig wijzigen, is voor mij echt een dagtaak en dus zeker niet wenselijk.
Het lijkt overigens bij oudere orders nog wel goed te gaan. Bij nieuwere niet.

Hebben meer mensen dit probleem?

icon

Beste antwoord door Ebbe 12 april 2021, 10:49

Hoi,

Ervaar je dit nog steeds? Wij hebben het hier net getest en dit werkt prima. Ik ben benieuwd hoe het bij jou nu gaat. 

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi,

Ervaar je dit nog steeds? Wij hebben het hier net getest en dit werkt prima. Ik ben benieuwd hoe het bij jou nu gaat. 

Groet,
Ebbe

Badge

Het is weer opgelost.

Gisteren ging het niet goed maar vandaag is het weer oke.
Waar kun je snel je eigen vragen zien in de community?
Ik kan ze nu niet terugvinden zonder heel veel zoekwerk.

Gelijk nog een vraag, zijn jullie actief bezig met het repareren van de zoekfunctie?
Ik word er echt helemaal gek van namelijk en het lijkt niet echt een hoge prio.

Reputatie 7
Badge +16

@Werk aan de Winkel Je eigen vragen, reacties etc. kun je terugvinden door rechtsboven op jouw avatar te klikken. 

Wat betreft de zoekfunctie, ik heb goede hoop dat deze vandaag is opgelost. Ik plaats een update hierover in dit topic: 

 

Reageer