Beantwoord

Storing? Ik kan mijn orders niet meer aanklikken

  • 15 January 2021
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik kan sinds vanmiddag niet meer mijn orders aanklikken. Wel het overzicht met orders op een rijtje. Maar inkijken lukt niet. Onderstaande melding komt dan in beeld. Is er iets aan de hand?

Saskia

 

icon

Beste antwoord door Merel 16 January 2021, 21:18

Bekijk origineel

9 reacties

Hier heb ik ook last van. Klanten kunnen ook geen bestelling plaatsen, hij blijft bij hen steeds hangen...

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb hier ook last van. Erg vervelend als je vragen van klanten over orders krijgt...

Reputatie 4
Badge +4

Gisteren last van, even verholpen, nu weer 🙄🙄

Reputatie 7
Badge +10

Gisteren last van, even verholpen, nu weer 🙄🙄

Vervelend, heb jij de orders ook in de mailbox? Dan kan je ze via een omweg nog raadplegen.

Reputatie 4
Badge +7

Zou je eens het volgende willen doen:

 

1. Ga naar https://www.refreshyourcache.com/en/home/ en leeg de cache

2. Ga in de beheeromgeving rechts bovenin naar de avatar en klik op uitloggen.

3. Log weer in via Google Chrome

4. Probeer de handeling nog een keer

 

Werkt het nu wel? Ik hoor het graag! 

Ja, ik kan de orders weer in! Bedankt!!

Reputatie 4
Badge +4

Lukt mij ook weer ja. Hopelijk morgen ook!

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb niets verandert en geen cache geleegd maar inmiddels kan ik ze ook weer aanklikken.

Reputatie 7
Badge +16

Zouden jullie mij op de hoogte kunnen/willen houden? Mocht het probleem terugkeren, trek meteen aan de bel!

Reageer