Ik kan sinds vanmiddag niet meer mijn orders aanklikken. Wel het overzicht met orders op een rijtje. Maar inkijken lukt niet. Onderstaande melding komt dan in beeld. Is er iets aan de hand?
Saskia

Beste antwoord door Merel
Bekijk origineelIk kan sinds vanmiddag niet meer mijn orders aanklikken. Wel het overzicht met orders op een rijtje. Maar inkijken lukt niet. Onderstaande melding komt dan in beeld. Is er iets aan de hand?
Saskia
Beste antwoord door Merel
Bekijk origineelHier heb ik ook last van. Klanten kunnen ook geen bestelling plaatsen, hij blijft bij hen steeds hangen...
Ik heb hier ook last van. Erg vervelend als je vragen van klanten over orders krijgt...
Gisteren last van, even verholpen, nu weer 🙄🙄
Vervelend, heb jij de orders ook in de mailbox? Dan kan je ze via een omweg nog raadplegen.
Zou je eens het volgende willen doen:
1. Ga naar https://www.refreshyourcache.com/en/home/ en leeg de cache
2. Ga in de beheeromgeving rechts bovenin naar de avatar en klik op uitloggen.
3. Log weer in via Google Chrome
4. Probeer de handeling nog een keer
Werkt het nu wel? Ik hoor het graag!
Ja, ik kan de orders weer in! Bedankt!!
Ik heb niets verandert en geen cache geleegd maar inmiddels kan ik ze ook weer aanklikken.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.