Als er een kortingscode in wordt gevuld wordt het gehele scherm wit en is de gehele bestelling weg.
Meer mensen hier last van???
Als er een kortingscode in wordt gevuld wordt het gehele scherm wit en is de gehele bestelling weg.
Hier ook. na invoering kortingscode kom je met geen mogelijkheid meer in je winkelwagen.
Alleen na verwijderen cookie. Dit kost dus klanten want ze lopen vast.
Mochten jullie het nog steeds ervaren, wil je mij dan van zoveel mogelijk informatie voorzien?
Ik heb de korting maar handmatig ingevoerd was het probleem mee opgelost. Dus korting zonder code... Wilde nietanger wachten, want de kortingscode zou alleen dit weekend geldig zijn. Geen gefrustreerde klanten....
Bij mij nog steeds niet ok
We hebben het kunnen reproduceren. Het gaat mis als de kortingscode is ingesteld dat deze niet geldig is op actie producten. Zodra er een product met een actieprijs en een product zonder actieprijs is toegevoegd aan de winkelwagen kun je niet meer verder. Als er producten zonder actie prijs in de winkelwagen worden geplaatst, kan de bestelling wel worden afgerond.
We gaan verder met het zoeken naar een oplossing.
Ik had geen actieprijzen ingesteld en alleen een kortingscode die wel in een bepaalde periode werkte. Maar idd vinkje ook geldig actie producten stond aan
Zelfde hier! Al heel de dag!
Helaas nog niet. Ik hoop dat we snel een oplossing hiervoor hebben. Zodra er een oplossing is wordt er een update geplaatst.
Wij ervaren problemen met de winkelwagen zowel op de pc als mobiele telefoon.
Verschillende klanten hebben contact met ons gehad dat zij niet in hun winkelwagen konden komen via de mobiele telefoon. Ook wij ervaarde dat probleem. Ze zagen wel wat ze erin gezet hadden maar wanneer ze op de knop klikte om naar de winkelwagen te gaan, gebeurde er niets.
Ook op de pc ervaren wij problemen. Tijdens het inzetten van een bestelling verliep het goed maar eenmaal in de winkelwagen en bij het invullen van de kortingscode en geklikt op het + teken om de code te activeren, verdween heel het scherm en konden wij er niet meer in.
Hopelijk is dit probleem bekend en kan dit opgelost worden want zo verliezen wij omzet!
Ik heb net even getest in onze webwinkel maar bij ons werkt het gewoon. Dus wellicht is bij jullie instellingen per abuis iets uit- of aangevinkt. Ik zou alle instellingen even nalopen als ik julie was.
groetjes
Wilma Stehouwer
www.dekrekel.com
Hier krijg ik dezelfde melding van klanten. Zowel via pc als mobiel. Het gekke is dat het bij sommigen wel lukt om te bestellen. Zou het aan het inloggen/bestellen als gast kunnen liggen?
Oh ik lees net het andere topic. Het ligt dus aan de kortingscode die ik heb lopen… succes van het vinden van een oplossing
Hier het zelfde verhaal al vanaf gistermiddag 15.00 uur. Maar Mijwebwinkel gaat dat niet oplossen van het weekend schat ik zo in. Loop op deze manier een hoop omzet mis!!
Ook zeer vervelend dat er niemand in het weekend aanwezig is om eventuele problemen op te lossen als deze er zijn, zoals nu.
We betalen iedere maand geld om hier gebruik van te maken maar nu kost het ons geld en moeten wij tot na het weekend wachten om een probleem te verhelpen.
Wij moeten ook onze klanten nu in het weekend te woord staan omdat we steeds meldingen krijgen van hetzelfde probleem. Dat hoort bij ons vak!
Wat is de status inmiddels
Ik heb net contact gehad met een van de medewerksters en het probleem dat er een bug zit met het werken van de kortingscode is bekend en word aan gewerkt.
Voor het probleem dat verschillende klanten niet via hun mobiel in de winkelwagen kunnen komen, heb ik op advies van de medewerkster een bericht naar één van mijn klanten gestuurd waarin ik heb gevraagd:
Zodra wij hier antwoord op terug hebben gekregen, mailen wij deze terug naar Mijnwebwinkel en hopen dat ze dan dit probleem z.s.m. op kunnen lossen zodat ook mensen die alleen maar een mobiele telefoon hebben ook bij ons kunnen bestellen zoals het hoort.
De fix staat live. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag.
De fix staat live. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.