Vraag

Standaard woorden aanpassen

• 4 February 2021
  • 18 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen,

Kunnen de standaard woorden in het betaalproces zoals;

• Betalen bij afhalen 
  • Afhalen winkelier 

Aangepast kunnen worden in je eigen woorden?

Want ik wil zelf hier een tekst neer kunnen zetten :)

Zelfde geldt voor:

• Betaalwijze hier wil ik graag hebben staan: Kies je betaalwijze
  • Verzending >>»  Kies je verzendmethode
  • Nederland vind ik persoonlijk gewoon heel vaag 

Het zijn maar details maar ik vind dit wel belangrijk!

Ik zou heel graag hier zelf deze woorden veranderen :)

18 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Dit kun je doen bij standaardteksten → Bestelproces winkelwagen

Reputatie 2
Badge +2

THX! :) 

Alleen helaas kunnen niet alle woorden hier worden aangepast zoals bv. verzending en betalen bij afhalen :( Hoopte dat dit ook zou kunnen namelijk

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt verzendwijze en betalen bij afhalen wel wijzigen.

Reputatie 2
Badge +2

Bij mij pakt hij niet het nieuwe ingevoerde woord helaas :(

Help wat doe ik niet goed hahaha

Reputatie 6
Badge +7

Klik je wel op opslaan helemaal onderaan de pagina?

Reputatie 2
Badge +2

Ja zeker :) 

Ik wacht wel op een antwoord van Ebbe of hij nog een manier heeft!

Thanks voor het helpen Jacqueline

Reputatie 7
Badge +10

Vreemd, het zou wel zo moeten kunnen lukken zoals @Jacqueline heeft beschreven. Weet jij dat @Ebbe  ?

Reputatie 7
Badge +16

Voor de checkout kunnen de standaardteksten niet worden aangepast. Dit was in het verleden wel mogelijk, hierdoor ontstonden er veel problemen bij het door ontwikkelen van het platform. Wij ontwikkelen door op de functie zoals wij die hebben gebouwd. De velden in de checkout werden vaak gebruikt voor doeleinde zoals wij die niet hebben gebouwd. Om dit te voorkomen zijn deze velden niet meer aanpasbaar. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom deze nog getoond worden. Dit is gemeld bij het productteam. 

Reputatie 7
Badge +10

Op zich wel logisch maar toch best wel weer jammer 

Reputatie 1
Badge

De “Community manager” zegt:

Voor de checkout kunnen de standaardteksten niet worden aangepast.

Wel spijtig want “ Afhalen winkelier” is niet echt correct voor een Restaurant + de vertaling in het Frans is dan helemaal fout “Enlevement au fournisseur”.

Iemand een idee om dit te omzeilen ?

Dank bij voorbaat

Reputatie 2
Badge +3

De “Community manager” zegt:

Voor de checkout kunnen de standaardteksten niet worden aangepast.

Wel spijtig want “ Afhalen winkelier” is niet echt correct voor een Restaurant + de vertaling in het Frans is dan helemaal fout “Enlevement au fournisseur”.

Iemand een idee om dit te omzeilen ?

Dank bij voorbaat

Misschien zelf een optie maken bij verzendopties en die dan je gewenste naam geven met bijbehorend tarief voor afhalen. Dus net zoals je tarieven kunt instellen voor Nederland, Belgie etc dat je daar een optie maakt voor afhalen. Ik heb dat bijvoorbeeld gedaan voor Waddeneilanden, omdat dat een afwijkend tarief is.

Reputatie 1
Badge

Beste, bedankt voor uw antwoord, en het werkt.  Vriendelijk bedankt.

Reputatie 1
Badge

Iets te snel gejuicht.

Oplossing van Nancy is ok maar … omdat ik dan ‘ Afhalen aanbieden als verzendmethode ‘ uitschakel heb ik geen betaalwijze ‘Betalen bij afhalen’ meer..   Hoe kan ik dan die betaalwijze aanbieden.  Wij zijn een take-away shop waar de klanten online kunnen betalen maar ook nog met Cash.

Reputatie 2
Badge +3

Dat zou ik dan ook niet weten, misschien weet @Ebbe daar antwoord op?

En in deze corona tijd alleen online laten betalen is geen optie? Minder contact momenten met cashgeld en heb je ook gelijk de zekerheid dat het echt afgehaald wordt.

Reputatie 1
Badge

Inderdaad, je hebt gelijk, alleen online betalen is natuurljk het beste, maar sommige klanten willen nog altijd cash gebruiken, wie zijn wij als verkoper om een betaalwijze op te leggen, die komen bij ons het eten ophalen.

Wel heel spijtig dat we zo moeten worstelen met work-arounds alleen maar omdat de (niet-correcte) teksten in de checkout niet aanpasbaar zijn. 

Ik hoop dat de community manager iets kan doen.

Afhalen bij winkelier” in het Frans is trouwens foutief vertaald naar “Enlevement au fournisseur” (is geen Frans), kan dit aangepast worden naar “Enlèvement chez le commerçant” die een exacte en juiste vertaling is van het NL.

Reputatie 1
Badge

Topic is aangemaakt, please vote: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/691

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben bang dat er op dit moment geen alternatieven zijn. Je blijft tegen die afhalen bij winkelier aanlopen die voor jou inderdaad niet klopt. Ik heb jou feedback punt ook onder de aandacht bij het productteam gebracht. Hopelijk kunnen zij iets bedenken. 

Wat betreft de Franse vertaling. Ik heb een een bug hiervoor aangemaakt. Bedankt voor het doorgeven. 

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor uw antwoord,

“Wat betreft de Franse vertaling. Ik heb een een bug hiervoor aangemaakt”

Wordt ik verwittigd als dit vertaald is ? En duurt dit lang want dit het enige die mij blokkeert om de webshop te starten.

Reageer