Vraag

standaard verzendadressen opgeven

• 10 February 2022
  • 10 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Ik heb een webshop, waarbij ik te maken heb met standaard verzendadressen. Kan ik dat instellen? Klanten hoeven alleen een factuuradres op te geven, ik wil zelf een scrol-down menu om klanten uit verzenadressen te laten kiezen. 

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Bedoel je dan bijvoorbeeld een Post.NL punt waar het heen gaat of het eigen adres van een klant?

Badge

Een eigen adres van de klant, maar het zijn standaard adressen in iedere gemeente.

Reputatie 6
Badge +7

Wijkt dat af dan van het factuuradres?

Een scroldown menu voor afleveradressen kan volgens mij niet maar ik snap ook niet goed waarom je dat op die manier wilt? Dan zouden andere klanten die adressen ook zien. Dat lijkt mij niet wenselijk.

Badge

Ja, het wijkt af van het factuuradres. Ik lever mijn diensten op algemene plaatsen voor klanten. Het zijn openbare plaatsen, klanten zullen daar geen problemen mee hebben. 

Reputatie 6
Badge +7

Het enige wat je kunt doen is afhaaladressen instellen bij de verzendopties. Maar ik heb geen hoeveel je er daar kwijt kunt.

Betalen bij afhalen moet dan wel aan staan. Dat kan dus alleen als klanten daar ook af kunnen rekenen.

Badge

Oke, dank je wel voor de moeite! Wellicht kan je deze vraag ook beantwoorden van mij; kan ik het betaalproces het kopje 'aflever- en factuuradres' veranderen in alleen 'factuuradres'? 

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk niet dat dat kan. Ik zie die tekst namelijk niet bij de standaardteksten staan.

Badge

Dank je wel! 

Badge

Ik heb nog een vraag; kan ik het opgeven van een verzendadres afschermen, zodat klanten dat niet zien? 

Reputatie 6
Badge +7

Dat denk ik niet. Het moet duidelijk zijn waar iets heen gaat lijkt mij.

Reageer