Vraag

sendcloud

• 17 January 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal,

Zijn er hier collega's die gebruik maken van Sendcloud? We zijn nu 7 jaar klant bij myparcel, maar door de verhogingen bij Postnl zijn we toch weer aan het kijken naar andere opties. Graag hoor ik jullie ervaringen, ook in vergelijk met myparcel.

Bedankt!

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Bij iedere verhoging ook deze neiging om verder te kijken, maar het gemak van MyParcel wint het steeds van de anderen. Met 1 druk op de knop is het label aangemaakt bij je bestelling, ideaal dat dit gekoppeld staat voor het terug zoeken. Zo heb je bij de één beperking in het aanleveren qua formaat pakket, de andere vervoerder neemt geen brievenbuspakketten aan, inleverpunten in de buurt zijn hier beperkt.. Dus neem voor nu iedere verhoging maar voor lief 🤗

Reputatie 7
Badge +8

De verhoging komt ook voor een belangrijk deel van Postnl volgens mij. En ik heb met postnl wel de beste ervaringen met betrouwbaarheid. In de afgelopen week 4 pakketten van DHL bijvoorbeeld die op een rare manier zijn afgeleverd. 1 in de regen afgeleverd in de oudpapierkliko met het deksel open, in bij dd buren 2 deuren verder voor de deur gezet met de medling dat het pakket bij onszelf afgeleverd is. 1 pakket ook melding afgeleverd bij mezelf, volgens de leverancier bij de buren maar geen idee welke. En bij mijn ouders een pakket in de regen tegen de voordeur gezet zodat als je de deur open doet het pakket de gang invalt. Dit wil ik mijn klanten niet aandoen dus ik blijf voorlopig bij myparcel.

Reputatie 2
Badge +2

De verhoging komt ook voor een belangrijk deel van Postnl volgens mij. En ik heb met postnl wel de beste ervaringen met betrouwbaarheid. In de afgelopen week 4 pakketten van DHL bijvoorbeeld die op een rare manier zijn afgeleverd. 1 in de regen afgeleverd in de oudpapierkliko met het deksel open, in bij dd buren 2 deuren verder voor de deur gezet met de medling dat het pakket bij onszelf afgeleverd is. 1 pakket ook melding afgeleverd bij mezelf, volgens de leverancier bij de buren maar geen idee welke. En bij mijn ouders een pakket in de regen tegen de voordeur gezet zodat als je de deur open doet het pakket de gang invalt. Dit wil ik mijn klanten niet aandoen dus ik blijf voorlopig bij myparcel.

Via Sendcloud kun je ook versturen met o.a. Posnl en ze zijn ook iets goedkoper. Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om over te stappen, omdat de service bij Myparcel bij bijvoorbeeld vermiste pakketten wel goed is.

Reputatie 6
Badge +9

Via Sendcloud kun je ook versturen met o.a. Posnl en ze zijn ook iets goedkoper. Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om over te stappen, omdat de service bij Myparcel bij bijvoorbeeld vermiste pakketten wel goed is.

Zeker waar, nog niet eens genoemd, maar zeker een pluspunt, de service is erg fijn bij MyP 🤗. Het prijsverschil is minimaal.. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik gebruik sinds maandag sendcloud en myparcel samen, werkt prima.

Myparcel is niet persee beter in koppeling, bij de koppeling in sendcloud kan je zelfs de items zien die in het pakket zitten, dat haalt het systeem uit de order.

Verschil in nl pakketjes is er ook bijna niet. Maar voor buitenland is myparcel 0-2kg goedkoper, en in sommige gevallen 2-5kg ook, maar de rest is sendcloud goedkoper.  Na dit aangegeven te hebben heb ik iig een aangepast tarief gekregen voor de landen waarbij ze duurder waren. Hierdoor ben ik alsnog goedkoper uit, en er is een pickup al ben ik daar nog niet geheel tevreden over