Vraag

Scrollen beheeromgeving

• 12 January 2022
  • 14 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo,

Ik ervaar sinds een uur of 4 vanmiddag ander (niet werkend) scrollgedrag op de beheeromgeving van de webshop. 

Op mijn IPhone (laatste IOS, Safari) kan ik niet meer de orders bekijken. De pagina scrolled steevast naar de onderkant en als ik weer naar boven ga gaat hij na het scrollen vrolijk terug naar beneden. Ook is de scrollbalk van de pagina aan de rechter kant verdwenen, wat ik nog nooit eerder heb gezien binnen Safari op een website. 

Op de laptop (Windows 10, Chrome laatste versie) ervaar ik dat de pagina helemaal naar beneden schiet als je al begint met scrollen terwijl de pagina nog niet 100% geladen is. Dit in bijvoorbeeld het artikeloverzicht of een artikelpagina. 

Cache wissen etc helpt niet, zou ook gek zijn met 2 verschillende apparaten, maar toch. @Ebbe, enig idee?

Kevin

14 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ook op Android inderdaad sinds vanmiddag problemen met scrollen in de beheeromgeving. Springt continue naar beneden, erg irritant als je een bepaalde order in de lijst wil aanklikken.

Reputatie 6
Badge +8

Ik merk het ook. Heel vreemd dit.

Reputatie 7
Badge +16

Ik merk het ook inderdaad. Vooral op mobiel (Android) gaat het bij mij niet goed. Op mijn laptop ervaar ik het nog niet. Mocht er iemand een screenvideo daarvan kunnen maken, graag. Deze kun je delen met info@mijnwebwinkel.nl t.a.v. Ebbe. Voor mobiel is het niet nodig, die heb ik al gemaakt. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Ik merk het ook inderdaad. Vooral op mobiel (Android) gaat het bij mij niet goed. Op mijn laptop ervaar ik het nog niet. Mocht er iemand een screenvideo daarvan kunnen maken, graag. Deze kun je delen met info@mijnwebwinkel.nl t.a.v. Ebbe. Voor mobiel is het niet nodig, die heb ik al gemaakt. 

Groet,
Ebbe

Ik heb een video vanaf IOS gemaild. 

In de (PC) browser is het alleen als je dus begint met scrollen terwijl je pagina nog niet helemaal geladen was. Ik was vandaag bezig om alle artikelteksten van 1200 artikelen in 3 talen aan te passen, en halverwege kwam opeens die bug erin. De tweede helft duurde twee keer zo lang om te doen hierdoor, hahaha. Ik had inderdaad een super leuke dag. 

Ook ik heb hier last van, het probleem is nog steeds. De pagina scrollt continue automatisch naar beneden (op Android) Heel irritant.

Wij hebben ook last van dit probleem, hoop dat het snel verholpen wordt.

Op de pagina van de orders, scrollt hij direct naar beneden waardoor ik nauwelijks bij de nieuwe orders kan komen om deze op betaald te zetten (via mobiel)

Mvg 

Reputatie 2
Badge +2

Helaas is dit nog steeds van toepassing. Erg onhandig. 

Reputatie 3
Badge +3

Hier precies hetzelfde! Heel irritant, het helpt wel als je tijdelijk even op desktop-versie zet.

Plus bij "zoeken" bij orders wordt wat je het ingetypt in spiegelbeeld neergezet...

Reputatie 2
Badge +1

Ja, hier ook. Vooral op mobiel zeer irritant. Kan moeilijk bij de nieuwste order komen. 

Ook vandaag springt de pagina nog steeds naar beneden, zowel mobiel als op de laptop.

Reputatie 5
Badge +7

Ik ben ook benieuwd hoe het hiermee staat en of we een oplossing kunnen verwachten voor het weekend? Heel vreemd dat zo'n probleem ineens kan opduiken (zonder dat er een noemenswaardige update is geweest) en het kennelijk zoveel tijd en moeite kost om het weer opgelost te krijgen.

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben ook benieuwd hoe het hiermee staat en of we een oplossing kunnen verwachten voor het weekend? Heel vreemd dat zo'n probleem ineens kan opduiken (zonder dat er een noemenswaardige update is geweest) en het kennelijk zoveel tijd en moeite kost om het weer opgelost te krijgen.

Maar dit is hetzelfde met de checkout problemen van afgelopen weekend. Die zijn nu opeens ook weer terug, en straks zitten we weer een weekend met een niet werkende webshop. Ik vraag me oprecht af wat er allemaal zo lastig is dat alles kapot moet gaan aan zowel de voor als achterkant zonder dat er een grote update, noch snelle oplossing is...

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb  hier ook erg veel hinder van! @Ebbe is hier al een oplossing voor gevonden?

Groet,

Nienke

Reageer