Beantwoord

rapportage verkoop per artikel

• 31 mei 2020
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

het is mogelijk om een uitdraai te maken van orders en zo een inzicht te krijgen in de verkoop van een artikel

Is het ook mogelijk om een uitdraai te maken van verkoop per artikelnummer zodat je inzicht krijgt in welke artikelen het beste verkopen?

En zo niet kan dit dan met de volgende versie ergens meegenomen worden?

icon

Beste antwoord door Jurgen 3 juni 2020, 21:42

In het dashboard aan de linkerkant bij Winkelstatistieken staat een top 5. Het zou dus technisch niet zo moeilijk moeten zijn om dat uit te breiden. Alleen dan nog de export. Zou inderdaad erg handig zijn en eigenlijk is het ook wel een basic tool lijkt me.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @evv,

Via ons niet, wel via Google Analytics. Hoe en waar je dit precies kunt terugvinden ga ik voor je uitzoeken. Ik kom hier nog bij je op terug. 

Badge +1

In het dashboard aan de linkerkant bij Winkelstatistieken staat een top 5. Het zou dus technisch niet zo moeilijk moeten zijn om dat uit te breiden. Alleen dan nog de export. Zou inderdaad erg handig zijn en eigenlijk is het ook wel een basic tool lijkt me.

Reputatie 4
Badge +6

Het is inderdaad een rapport dat door webwinkel heel makkelijk samen te stellen moet zijn. Daarom ook mijn aanvullende vraag hoe ik de aanvraag in moet dienen om het met volgende versies van mijnwebwinkel voor elkaar te krijgen. Google analytics kan, maar is erg bewerkzaam (heb er met 1 ook naar gekeken maar er moet volgens mij nogal wat ingericht worden)

Reputatie 7
Badge +16

Wat je nog zou kunnen doen is de widget winkelstatistieken activeren. Op de homepage van de beheeromgeving heb je een knop widget toevoegen

Verder kunnen alle suggestie via feedback.mijnwebwinkel.nl worden doorgegeven. 

Reputatie 4
Badge +6

ik heb het toegevoegd in feedback - maar kwam er later achter dat er al een soortgelijk topic is aangemaakt door iemand anders #253 . 

Hi @Ebbe , de link hierboven om te stemmen werkt niet, ik krijg een error pagina. Weet je waar ik wel kan stemmen, want ik zou dit overzicht ook graag willen ;)

Reputatie 7
Badge +16

@Revlie Goed opgemerkt. Ik heb mijn bericht weggehaald. Je kunt nu stemmen via deze link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/243 

Reageer