Producten uitsluiten voor verzending

• 11 November 2020
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo allemaal! 

Ik ben mijn webwinkel wat aan het uitbreiden en biedt nu ook verzending aan. 

Het probleem is dat ik een heel deel diepvriesproducten heb die niet kunnen verzonden worden en dus enkel afhalen. 

Het product uitsluiten voor verzenden kan niet, boven een bepaald gewicht geen verzendopties aanbieden ook niet,… 

Al zet ik bij elk product dat verzenden niet mogelijk is bij diepvriesproducten heb je altijd wel mensen die het dan toch aanduiden… 

Iemand HET idee? 

Alvast bedankt voor het meedenken :) 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Verkoop je die artikelen alleen in een fysieke winkel of wil je ze wel in de webshop laten zien? Je kunt namelijk artikelen ook verbergen dan zie je ze alleen in de kassa app als je die gebruikt. Anders zou je de voorraad op 0 kunnen zetten en dan in de tekst vermelden datvje ze alleen ofline verkoopt.

Bedankt voor uw antwoord! 

De artikelen staan reeds in de webshop, ik heb geen fysieke winkel. 

Ze moeten dus beschikbaar blijven. 

Badge

Dat probleem heb ik inderdaad ook met de vogeltaarten welke ik aanbied en niet verzonden kunnen worden. Mensen kunnen de vogeltaarten alleen afhalen, maar daar lijkt geen specifieke knop voor te zijn?

Ik dacht hier de oplossing te vinden, haha..

En dan staat er overal dat diepvries niet verzonden wordt en dan denk je dat de mensen ook wel slim genoeg zijn om dat te beseffen, maar de eerste bestelling om diepvries te verzenden is al binnen… :(

Reputatie 7
Badge +9

Dat probleem heb ik inderdaad ook met de vogeltaarten welke ik aanbied en niet verzonden kunnen worden. Mensen kunnen de vogeltaarten alleen afhalen, maar daar lijkt geen specifieke knop voor te zijn?

Ik dacht hier de oplossing te vinden, haha..

Ik wilde zoiets ook doen met grote droogpluimen. :sweat_smile:  

Reputatie 7
Badge +8

Ik weet niet of je een keuzelijst kunt maken met maar 1 keuze. Wij gebruiken bij grotere aquaria een keuzelijst met 2 keuzes. Optie 1 is afhalen en optie 2 pallet verzending met een meerprijs. Als je niks kiest kun je het artikel namelijk niet in de winkelwagen doen. Je zou dus kunnen kijken wat er gebeurt als je een keuzelijst maakt met 1 keuze, afhalen. De klant moet dan klikken om het in de winkelwagen te krijgen. Ik weet niet of het kan maar proberen kost niks 😊

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet of je een keuzelijst kunt maken met maar 1 keuze. Wij gebruiken bij grotere aquaria een keuzelijst met 2 keuzes. Optie 1 is afhalen en optie 2 pallet verzending met een meerprijs. Als je niks kiest kun je het artikel namelijk niet in de winkelwagen doen. Je zou dus kunnen kijken wat er gebeurt als je een keuzelijst maakt met 1 keuze, afhalen. De klant moet dan klikken om het in de winkelwagen te krijgen. Ik weet niet of het kan maar proberen kost niks 😊

Maar dan krijg je in je winkelwagen nog steeds de verzendkosten?

Reageer