Beantwoord

Problemen met afronden bestelling

• 22 juli 2020
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Mijn klanten ondervinden problemen bij het afronden van de bestelling.

Na aanklikken winkelmandje en ongeacht aanmaken nieuw account of bestaand account komt  er direct de melding “er ging iets mis, probeer het opnieuw".

Zelf ook even geprobeerd, idem dito. Ik weet niet hoe lang dit probleem al op mijn website speelt, maar ik heb deze week geen enkele order binnengekregen, wat ook wel erg opvallend was.

Zou iemand kunnen checken wat er aan de hand is?

Saskia

MissQ Lingerie

icon

Beste antwoord door Ebbe 22 juli 2020, 23:30

Hi Saskia, 

Klarna icm de optie 'geen reguliere verzendkosten bereken' blijkt stuk te zijn. Het snelste is om (tijdelijk) de instelling via verzendopties te wijzigen. Je kan in jouw geval het beste instellen dat je voor alle landen gelijke verzendkosten berekend volgens de tarieven tabel. Dat doe je hier. Je kan bij de verzendkosten dan even een bedrag van €0,- invullen, waardoor je hetzelfde resultaat krijgt bij de verzendkosten als de instelling die je nu hebt staan. 

Zodra het is opgelost meld ik mij hier. 

Bedankt voor het melden! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi Saskia, 

Klarna icm de optie 'geen reguliere verzendkosten bereken' blijkt stuk te zijn. Het snelste is om (tijdelijk) de instelling via verzendopties te wijzigen. Je kan in jouw geval het beste instellen dat je voor alle landen gelijke verzendkosten berekend volgens de tarieven tabel. Dat doe je hier. Je kan bij de verzendkosten dan even een bedrag van €0,- invullen, waardoor je hetzelfde resultaat krijgt bij de verzendkosten als de instelling die je nu hebt staan. 

Zodra het is opgelost meld ik mij hier. 

Bedankt voor het melden! 

Reputatie 2
Badge +1

Top Ebbe, het lijkt te zijn opgelost. Zelf even getest en ik zie dat ik weer verder kan en de order kan bevestigen.

Dank nog voor de late reactie!

Saskia

MissQ Lingerie

Badge +2

Hi Saskia,

Even een update: Naast het aanpassen van de instelling, is het probleem met de checkout bij de verzendinstelling nu ook opgelost. Je kan dus terug naar de instelling 'geen reguliere verzendkosten bereken' als je wil.

Hele fijne dag!

Reageer