Vraag

Probleem met instellen van Mollie als betaalconfiguratie

• 17 januari 2021
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem wat nog niet specifiek besproken is hier in de community. (Kan het in ieder geval niet vinden..)

Ik heb goedkeuring gekregen van Mollie om iDeal aan te bieden als betaaloptie.|
Nu heb ik de LIVE ID gekopieerd van de Mollie website en deze vervolgens geplakt in het beheer gedeelte van mijn webwinkel.
Na selecteren van de optie iDeal blijf ik maar de melding houden dat ik nog niet alle velden heb ingevuld.
Terwijl ik echt niets anders kan invullen. (Of ik zie iets over het hoofd.)
Ik kan het dus niet opslaan. (In bijlage een screenshot van de melding)

Ook heb ik geprobeerd eerst de webshop actief te maken en het dan nog eens te proberen echter bleef dit hetzelfde probleem geven.

Heeft iemand anders ervaring met dit probleem en hoe het opgelost moeten worden?

Alvast bedankt voor de moeite.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Heb je onderaan de betaalpagina (dus niet bij de Mollie betaalopties) nog apart "vooraf overmaken" wellicht aangevinkt staan, maar hier bijv. geen rekeningnummer etc. ingevuld?

Heb je onderaan de betaalpagina (dus niet bij de Mollie betaalopties) nog apart "vooraf overmaken" wellicht aangevinkt staan, maar hier bijv. geen rekeningnummer etc. ingevuld?

Goedenavond, bedankt voor uw reactie. Dat is niet het geval. Ik heb verder niets ingevuld of aangevinkt staan.

Reputatie 7
Badge +16

@AvDongen Dit lijkt een bug te zijn. Er is een ticket ingeschoten om dit op te lossen. Er is een '’workaround'’. Voer hiervoor de volgende stappen uit:

• Live key plakken
  • test key plakken
  • Live key knippen
  • naast veld klikken
  • Live key plakken
  • Betaalmethode selecteren
  • Opslaan

Hiermee zou het moeten lukken. Ik laat het weten zodra de bug is opgelost.

Groet,
Ebbe

@Ebbe Ik heb een identiek probleem als hierboven beschreven.

Is deze bug inmiddels opgelost?

De ‘workaround’ werkt helaas niet.

Reputatie 7
Badge +16

Er is helaas nog geen oplossing. Waar gaat het mis met de workaround? Ik heb van meerdere begrepen dat dit heeft geholpen. 

Reageer