Beantwoord

postorderbedrijf

• 16 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier op deze forum en ben bezig met de inrichting van mijn webshop ( verkoop damenskleding). Het doel is om uiterlijk over 2 weken live te gaan. Nu ben ik ben op zoek naar een postorderbedrijf om mijn brievenbuspakketjes en of gewone paketten te bezorgen. Wat raden jullie mij aan?

Ik wil het liefts de kosten laag houden, maar ook het gemak hebben van (semi) geautomatiseerd proces.Aan de andere kan t wil ik mijn klanten een stuk extra service aanbieden, denk bijv aan “vandaag voor 17.00 uur besteld , morgen in huis” of iets dergelijks.

Alvast dank voor jullie reacties.

Groetjes,

Gijjuosh

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 16 oktober 2020, 18:17

Beste Gijjuosh, dit alles kan met PostNL via MyParcel. Het voordeel hiervan is dat MyParcel een rechtstreekse koppeling met MijnWebwinkel heeft, waardoor je automatisch labels kan genereren. Ook kan de klang kiezen voor verschillende bezorgopties en data / tijden. PostNL is misschien niet de goedkoopste optie, maar naar mijn mening nog steeds de meest betrouwbare. In de toekomst zou je nog gebruik kunnen maken van de haalservice van PostNL, zodat ze de zendingen voor een vast bedrag per dag bij je komen ophalen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Beste Gijjuosh, dit alles kan met PostNL via MyParcel. Het voordeel hiervan is dat MyParcel een rechtstreekse koppeling met MijnWebwinkel heeft, waardoor je automatisch labels kan genereren. Ook kan de klang kiezen voor verschillende bezorgopties en data / tijden. PostNL is misschien niet de goedkoopste optie, maar naar mijn mening nog steeds de meest betrouwbare. In de toekomst zou je nog gebruik kunnen maken van de haalservice van PostNL, zodat ze de zendingen voor een vast bedrag per dag bij je komen ophalen.

Reageer