Vraag

paypal instellingen

• 30 april 2021
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Super user
  • 83 reacties

goede morgen ik heb een  mail ontvangen van paypal, moet ik hier iets mee?

of is dit allemaal al geregeld en kan ik het gewoon naast me neerleggen?

"Ter herinnering: zoals in de eerste week van december 2020 meegedeeld via e-mail, breidt PayPal de infrastructuur uit voor directe betaalberichten (IPN's), die wordt gebruikt om webwinkels te informeren over gebeurtenissen met betrekking tot de status van PayPal-transacties. Met deze wijziging zijn op 18 januari 2021 zeven nieuwe IP-adressen toegevoegd waarop IPN's worden verzonden. 

Hieronder staan alle IP-adressen die voor IPN's worden gebruikt.”

……

Als je een toegangsbeheerlijst of filters voor IP-adressen voor IPN's van PayPal gebruikt, verzoeken we je de hierboven vermelde IP-adressen toe te voegen vóór 3 mei 2021

Zo voorkom je dat je IPN's van PayPal mist. Neem contact op met de technische ondersteuning voor webwinkels als je nog vragen hebt over deze migratieactiviteit (www.paypal-techsupport.com).

Stuur deze wijzigingen door aan je netwerkteam/systeembeheerder of naar het technische ondersteuningsteam van je externe hostingserviceprovider, als je die gebruikt. Als je verdere ondersteuning nodig hebt, kun je contact opnemen met de technische ondersteuning voor webwinkels (www.paypal-techsupport.com).

Webwinkels die een toegangsbeheerlijst of filters voor IP-adressen voor IPN's van PayPal gebruiken, moeten de hierboven vermelde IP-adressen toevoegen vóór 3 mei 2021. Zo voorkom je dat je IPN's van PayPal niet ontvangt. “

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Onze integratie maakt geen gebruik van IPN's (wij gebruiken webhooks). Deze wijziging raakt ons dus niet. 

Groet,
Ebbe

Reageer