Je kunt sinds kort geen pakbon meer printen als je de order open hebt staan. Het kan wel als je de pakbon als eerste aanklikt, maar niet als je bv eerst de faktuur print. Dit is nooit zo geweest..
Pakbon uitprinten
Ik heb dit laatst ook gemerkt. Als je vorige order klikt en dan weer volgende dan kan ik ze wel uitprinten.
Vergeet gewoon steeds om als eerste de pakbon uit te printen. Meestal wordt de orderstatus eerst aangepast, dan lukt het daarna niet om de pakbon te printen. Deze optie had ik nog niet gevonden, maar zou niet nodig moeten zijn toch, via zo’n omweg.
Wat ik zelf doe is op de telefoon aangeven dat de order is betaald ondat ik hier een melding van mollie krijg. Als ik ga orderpikken print ik eerst de pakbon en dan de factuur. Dit doe ik al vanaf het begin zo dus het kan zijn dat dit altijd zo is geweest. Laatst kwam een van de werknemers met de opmerking dat hij geen pakbon kon printen. Door even te switchen tussen 2 orders kon dit wel, misschien werkt f5 drukken ook gewoon maa rdat heb ik niet geprobeerd.
Wat ik zelf doe is op de telefoon aangeven dat de order is betaald ondat ik hier een melding van mollie krijg. Als ik ga orderpikken print ik eerst de pakbon en dan de factuur. Dit doe ik al vanaf het begin zo dus het kan zijn dat dit altijd zo is geweest. Laatst kwam een van de werknemers met de opmerking dat hij geen pakbon kon printen. Door even te switchen tussen 2 orders kon dit wel, misschien werkt f5 drukken ook gewoon maa rdat heb ik niet geprobeerd.
Nee, is nooit geweest.. meestal print ik pakbonen uit van meerdere orders tegelijk, maar soms werken we order voor order af (meestal door de werknemers) en dan is t niet handig. Zal vast geen prio hebben..
Zo heeft iedereen weer zijn eigen werkwijze.. leuk om te lezen. F5 werkt niet, wel vlg order en weer terug
Wat raar ik kan dat wel gewoon. Zowel als ik een factuur open heb staan als van te voren.
Wat raar ik kan dat wel gewoon. Zowel als ik een factuur open heb staan als van te voren.
Echt? Als je de status van een individuele order hebt aangepast, kun je dan daarna gelijk een pakbon uitprinten?
Ja als ik hem doorzet naar betaald kan ik gewoon een pakbon uitprinten.
ik doe het via de pc
Ja als ik hem doorzet naar betaald kan ik gewoon een pakbon uitprinten.
ik doe het via de pc
Dat is wel heel bijzonder, net nog geprobeerd: order status gewijzigd en daarna kan ik echt geen pakbon genereren.. Het lukt wel als ik een order open en als eerste de pakbon aanklik.. maar zodra ik eerst een andere actie doe bij de betreffende order is een pakbon maken geen optie.

Ja kijk maar pakt hem gewoon.
Ik heb hem verzet naar betaald en kan dan gewoon alles doen zowel zo als wanneer ik hem selecteer zonder te openen
Hi,
Ik heb navraag gedaan en dit blijkt inderdaad een bug te zijn. Als je de status wijzigt, is het niet meer mogelijk om de pakbon te generen. Je moet de order dan opnieuw openen. De optie die Michel aangeeft is daar een voorbeeld van.
Ik heb dit topic toegevoegd aan de aangemaakte bug. Zodra het is opgelost laten we het hier weten.
Bedankt voor het melden.
Groet,
Ebbe
Hi,
Ik heb navraag gedaan en dit blijkt inderdaad een bug te zijn. Als je de status wijzigt, is het niet meer mogelijk om de pakbon te generen. Je moet de order dan opnieuw openen. De optie die Michel aangeeft is daar een voorbeeld van.
Ik heb dit topic toegevoegd aan de aangemaakte bug. Zodra het is opgelost laten we het hier weten.
Bedankt voor het melden.
Groet,
Ebbe
hoe komt het dat ik dat wel kan? of doe ik dan toch nog iets anders?
Hi,
Bedankt voor het melden.
Groet,
Ebbe
Zelfs opnw openen helpt niet, je moet echt andere handelingen doen zoals ee andere order openen en dan weer terug dan lukt het.. ik gebruik nu de tip van
Bedankt voor het toevoegen aan de bug..
Hi,
Bedankt voor het melden.
Groet,
Ebbe
hoe komt het dat ik dat wel kan? of doe ik dan toch nog iets anders?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.