Vraag

pagina loopt vast

• 15 april 2021
  • 4 reacties
  • 22 Bekeken

Badge +1

Hallo,

Sinds vanavond loopt de testpagina steeds vast, ik krijg foutmeldingen bij producten in winkelwagen willen zetten en kan geen betaalmethode kiezen.. is er een storing?

Ook krijg ik met een testorder geen automatische order bevestiging, hoe kan ik dit juist instellen?
Ik had dit al gedaan dacht ik maar het lukt dus toch niet en alles moet handmatig.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi,

Ervaar je dit nog steeds? Ik heb net zonder problemen een testorder bij jou kunnen plaatsen. Ook heb ik de orderbevestiging ontvangen. Ik ben benieuwd of het bij jou inmiddels ook weer lukt. 

Badge +1

Hoi,

Helaas krijg ik als ik een bestelling wil plaatsen steeds de melding: oops something went wrong… en kan ik niet meer verder..

Badge +1

Ik kan nu ook niks meer in mijn winkelwagen plaatsen want dan krijg ik ook deze melding, is er aan jullie kant een storing?

MVG

Reputatie 7
Badge +16

Wat vervelend! Er is geen storing geweest. Ik ervaar hier ook nog steeds geen problemen. Kun jij de cache eens verwijderen? Hier lees je hoe je dat doet → https://www.compubase.nl/tijdelijke-internetbestanden-browser-cache-wissen 

Reageer