Orders terugzien hoe

• 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 20 Bekeken

Badge +2

Ik kan mijn orders niet bekijken uit het verleden, want telkens als ik het filter wil inschakelen en de datum instel van bv de afgelopen maanden zegt het menu steeds dat ik juist dat filter moet resetten. Maar dat vinkje met FILTER heb ik dan juist net ingedrukt om te resetten. Korotm het functioneert niet. Iemand een idee waarom ik mijn orders niet kan zien van een beaalde datum tot een andere datumals ik het filter aanvink

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Peter,

Hier werkt wel. Wat je moet doen is de datum waarvan jij de orders wilt zien selecteren en vervolgens klik je op de groene knop filter. De orders worden dan getoond. Het kan zijn dat je in eerste instantie niks ziet. Dat komt dan omdat er geen orders meer staan onder ‘actie ondernemen’. Je kunt dan switchen naar ‘geannuleerd, afgehandeld, retouren of archief’.

De knop ‘reset filter’ pas je toe als je weer terug wilt naar de orders die recent binnen zijn gekomen. Je hoeft dan niet opnieuw de datum aan te geven, maar hoef je dus alleen op de knop te klikken. 

Groet,
Ebbe

Badge +2

Ja ik pas de datum al vele malen aan en dan pas ik de filter knop toe ….en dan krijg ik te lezen dat ik de filter moet resetten?? Heb ik ook al vele malen gedaan maar het blijfrt maar aangeven dat ik de filter moet resetten (haha). Kortom ik kom er niet uit

Badge +2

En de optie annuleren etc kan ik helemaal niet zien als ik bv. op de geannuleerde orders klik, zkomt er niets te staan. Ook niet met andere data. Ik heb wel geannuleerde orders...ik heb geen idee wat er fout gaat

Reputatie 3
Badge +5

Zou je misschien een screenvideo kunnen sturen naar support@mijnwebwinkel.nl waarin je het datumfilter probeert in te stellen? Dan kijken we even met je mee.

Reageer