Vraag

Orderbevestigingsmail heeft niet langer de factuur als bijlage?

• 7 October 2022
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Allemaal,

Na een bestelling krijg je een mail zoals: “Ordernummer xxxx| Nieuwe bestelling in je webwinkel Een Mooi Cadeau” In deze mail zit normaliter ook de factuur als bijlage.

Voor 17:00 uur vandaag hadden de mails nog bijlagen.

Een order van 17:22 en daarboven niet langer meer.

Wellicht is er een update geweest?

Ik kan de factuur ook gewoon downloaden bij de order dus deze is meer ter info voor support als ze deze lezen.

Ik hoop dat het zsm weer werkt.
Groet,
Joost

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Bij mij helaas ook de zelfde storing. 

Reputatie 2
Badge +2

Dank jullie voor de melding. Facturen worden op het moment inderdaad niet bijgevoegd bij de orderbevestiging naar de klant. We hebben dit in onderzoek en we zullen via het mededelingen veld van het dasboard laten weten wanneer het is opgelost.

We begrijpen dat dat heel vervelend is, excuus voor het ongemak!

Reputatie 4
Badge +6

Dank jullie voor de melding. Facturen worden op het moment inderdaad niet bijgevoegd bij de orderbevestiging naar de klant. We hebben dit in onderzoek en we zullen via het mededelingen veld van het dasboard laten weten wanneer het is opgelost.

We begrijpen dat dat heel vervelend is, excuus voor het ongemak!

Danjewel ik kan bevestigen dat het probleem inmiddels opgelost is. Sinds zaterdag 15:50 ontvang ik weer een bijlage in de order bevestiging. Goed opgepakt merci!

Reputatie 4
Badge +6

@Mijnwebwinkel, @Ebbe  dit probleem is nu weer terug. 

Gisterenavond nog wel order met bijlage vandaag niet meer.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks @Joost Verdaasdonk Het lijkt erop dat de .pdf facturen inmiddels weer worden verstuurd. Merk jij dat ook?

Reputatie 4
Badge +6

@Ebbe Laatste bestelling was om 11:15 en deze was zonder bij de volgende controleer ik of de bijlage erbij zit. Maar ik ga ervanuit dat het nu goed is. Ik kom er op terug en hartellijk dank!

Reputatie 4
Badge +6

@Ebbe ik heb nu net weer een order met factuur bijlage ontvangen. Helemaal goed dus. Bedankt weer.