Vraag

order wel in mail, niet in beheeromgeving?

• 4 March 2021
  • 12 reacties
  • 120 Bekeken

Badge +2

Ik heb vandaag een order binnen gekregen om 08:45 in mijn mail maar hij staat niet in beheeromgeving, dus nu weet ik niet wat de klant heeft besteld en waar het naar toe moet, maar de order is wel betaald met Ideal.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hm heb je toevallig "datum filters" actief staan? šŸ¤”

Badge +2

Nee heb geen filters actief aanstaan

Badge +2

Hm heb je toevallig "datum filters" actief staan? šŸ¤”

Hoe kan ik deze order achterhalen ?

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga op onderzoek uit. Je hoort zo van mij.

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat het om ordernummer 83 gaat. Ik zie namelijk een gat tussen 82 en 84. Ordernummer 83 is niet meer aanwezig. Deze moet je dus hebben verwijderd. Ik kan een verwijderde order helaas niet terughalen.Ā 

Badge +2

Ik verwacht dat het om ordernummer 83 gaat. Ik zie namelijk een gat tussen 82 en 84. Ordernummer 83 is niet meer aanwezig. Deze moet je dus hebben verwijderd. Ik kan een verwijderde order helaas niet terughalen.Ā 

Gaat inderdaad om order 83 deze heb ik zelf niet verwijderd ik kreeg mail en heb meteen gekeken en toen stond hij er al niet meer bij ? Worden de orders niet geback-upt dan ?

Reputatie 7
Badge +16

Orders verdwijnen echt niet zomaar. Een verwijderde order wordt definitief uit de database verwijderd. Ik heb geen mogelijkheid om deze terug te halen.

Reputatie 5
Badge +6

Gaat inderdaad om order 83 deze heb ik zelf niet verwijderd ik kreeg mail en heb meteen gekeken en toen stond hij er al niet meer bij ? Worden de orders niet geback-upt dan ?

Heb je een order van dezelfde klant onder nummer 82 of 84?

Reputatie 5
Badge +6

Welke betaalprovider gebruik je? Als je bijv. Mollie gebruikt en de klant heeft met iDEAL betaald, kan je wellicht 1 cent overmaken naar de bankrekening van de klant, met het verzoek om per mail of telefonisch contact met jou op te nemen over de bestelling.

Buiten dat, staan de orderdetails niet in de mail die je hebt ontvangen? Anders zou je nog handmatig een bestellingĀ kunnen plaatsen uit naam van deze klantĀ en deze op "vooraf overmaken" kunnen zetten, als je alle gegeven hebt tenminste (uit de mail).

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb vandaag een order binnen gekregen om 08:45 in mijn mail maar hij staat niet in beheeromgeving, dus nu weet ik niet wat de klant heeft besteld en waar het naar toe moet, maar de order is wel betaald met Ideal.

Als dat niet lukt zou ik het geld terugstorten met de melding dat de order niet is doorgekomen en dat ze deze opnieuw kunnen plaatsen. Dan geef je de klant in ieder geval vertrouwen dat je eerlijk bezig bent.Ā 

Reputatie 5
Badge +6

Krijg je geen pdf met de bestelling bij de mail? Ik krijg van elke bestelling die er geplaatst wordt ook een pdf van de bestelling.

Reputatie 1
Badge

Gebeurt mij ook van tijd tot tijd. In de mailbevestiging staat een ordernummer en daarmee zoek ik de order dan op in de beheeromgeving. Dan verschijnt hij wel

Reageer