Beantwoord

order wel in de mail, niet in beheeromgeving

  • 5 april 2020
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Helaas komen er bestellingen binnen op mijn mail, maar kan ik er in de beheeromgeving niet bij. Wat is er aan de hand? Vorige week was dit ook aan de hand en heb jullie dezelfde vraag gesteld. Ik zou binnen een werkdag een reactie krijgen, maar heb die tot nu toe niet ontvangen. Overigens leek het na twee dagen weer goed te gaan, dus heb ik het erbij laten zitten.

Nu herhaalt zich het zelfde probleem. Erg lastig en ik begin me nu ook af te vragen hoeveel orders er helemaal niet binnenkomen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 5 april 2020, 18:31

Hi @kootartshop, zou je eens kunnen kijken waarop de "tot" filter is ingesteld? Bij 'orders' kun je instellen vanaf en tot wanneer je de order wilt bekijken. Ik verwacht dat de tot datum niet op vandaag is ingesteld. Als je op 'reset' klikt worden allen orders getoond.

De ingestelde datum wordt door het systeem onthouden. We zijn aan het kijken of we deze automatisch kunnen resetten. 

Mocht dit het probleem niet oplossen, laat je het dan weten?

Groet, Ebbe

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @kootartshop, zou je eens kunnen kijken waarop de "tot" filter is ingesteld? Bij 'orders' kun je instellen vanaf en tot wanneer je de order wilt bekijken. Ik verwacht dat de tot datum niet op vandaag is ingesteld. Als je op 'reset' klikt worden allen orders getoond.

De ingestelde datum wordt door het systeem onthouden. We zijn aan het kijken of we deze automatisch kunnen resetten. 

Mocht dit het probleem niet oplossen, laat je het dan weten?

Groet, Ebbe

Verkeerde tag, is bedoeld voor @kootartshop 

Reputatie 7
Badge +16

🙈Excuus! 

Hi @kootartshop, zou je eens kunnen kijken waarop de "tot" filter is ingesteld? Bij 'orders' kun je instellen vanaf en tot wanneer je de order wilt bekijken. Ik verwacht dat de tot datum niet op vandaag is ingesteld. Als je op 'reset' klikt worden allen orders getoond.

De ingestelde datum wordt door het systeem onthouden. We zijn aan het kijken of we deze automatisch kunnen resetten. 

Mocht dit het probleem niet oplossen, laat je het dan weten?

Groet, Ebbe

Hoi Ebbe, Het klopt wat je zegt. Bedankt voor de tip. Dat is de oorzaak. Ik merk nu dat ik elke keer bij het openen van de beheeromgeving de datum moet aanpassen. Dat was voorheen nog nooit zo. Dus het is toch een beetje vreemd. Ik heb al meer dan 5 jaar een webshop bij jullie. Vriendelijke groet, Nelleke.

Reputatie 7
Badge +16

Dat klopt inderdaad. Dit is sinds dat het mogelijk is om een van en tot datum te selecteren. Voorheen kon je alleen de vanaf datum instellen. Wordt in ieder geval aangewerkt.

Reputatie 6
Badge +8

Dat hadden wij vorige week ook een paar keer. 

Reageer