Vraag

Order mail komt niet binnen na bestelling

• 5 May 2022
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

De order mail die je ontvangt na het afronden van de bestelling komt niet binnen. De mail van Mollie komt wel binnen na betaling met Ideal. Zonder de mail van Mollie weet je dus niet af er een bestelling is.. of je moet continu in het order overzicht gaan kijken. Mww is er een probleem met het versturen van de order mails?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Jacqueline we krijgen helaas nog steeds meldingen dat mails vertraagd binnen komen. We zijn nog steeds op zoek naar een oplossing hiervoor. De mails komen als het goed is uiteindelijk wel aan bij je klanten.

Reputatie 6
Badge +7

Ik kreeg net ook een mailtje van een klant die vanmorgen besteld heeft en geen mail heeft ontvangen. Ook niet in haar spamfolder. Ik heb deze keer zelf wel de bevestiging ontvangen.

Reputatie 2
Badge

Aaah, vandaar! Niet alleen de NAW gegevens moeten dus identiek zijn. Bedankt voor het kijken @Arjan

Reputatie 5
Badge +6

@Annico De eerste order van deze klant is geplaatst met een ander mailadres. Dit is de reden dat de orders niet aan dezelfde klant worden gekoppeld.

Reputatie 2
Badge

Hai @Arjan, het betreft 20220157. De vorige order van de zelfde klant was nummer 20220154. De ingevulde klantgegevens, naam, adres, e-mail en telefoonnummer zijn identiek. Dank je wel! 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Het is inderdaad bekend dat mails vertraagd binnenkomen. We hebben momenteel nog in onderzoek waar dit aan ligt. @Annico bij welke bestelling zag je dat een voorgaande bestelling niet aan dezelfde klant werd gekoppeld? Ik kijk graag even mee zodat ik  kan onderzoeken hoe dit komt.

Reputatie 2
Badge

Een vertraging inderdaad. Merkte het bij mij ook. Wat ik ook opmerkte is dat het in de beheer omgeving onderaan bij de bestelling van de klant lijkt of dit de eerste bestelling van deze persoon is, wat niet klopt. Een eerdere bestelling is niet gekoppeld. Herkende nu toevallig de naam. Ik kijk hier altijd naar voor ik een persoonlijk bedankje schrijf. @Arjan of @Ebbe goed om te weten voor jullie. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik merk ook een totale vertraging in het mail verkeer

Reageer