De order mail die je ontvangt na het afronden van de bestelling komt niet binnen. De mail van Mollie komt wel binnen na betaling met Ideal. Zonder de mail van Mollie weet je dus niet af er een bestelling is.. of je moet continu in het order overzicht gaan kijken. Mww is er een probleem met het versturen van de order mails?
Een vertraging inderdaad. Merkte het bij mij ook. Wat ik ook opmerkte is dat het in de beheer omgeving onderaan bij de bestelling van de klant lijkt of dit de eerste bestelling van deze persoon is, wat niet klopt. Een eerdere bestelling is niet gekoppeld. Herkende nu toevallig de naam. Ik kijk hier altijd naar voor ik een persoonlijk bedankje schrijf.
Goedemiddag,
Het is inderdaad bekend dat mails vertraagd binnenkomen. We hebben momenteel nog in onderzoek waar dit aan ligt.
Hai
Aaah, vandaar! Niet alleen de NAW gegevens moeten dus identiek zijn. Bedankt voor het kijken
Ik kreeg net ook een mailtje van een klant die vanmorgen besteld heeft en geen mail heeft ontvangen. Ook niet in haar spamfolder. Ik heb deze keer zelf wel de bevestiging ontvangen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.