Vraag

order datum geplaatst

  • 27 april 2021
  • 10 reacties
  • 106 Bekeken

Aangezien het winkelmandje voortaan langer bewaard wordt (waarvoor een hele grote dankjewel!!), kunnen klanten dus verspreid over meerdere dagen artikelen toevoegen. Superfijn, alleen krijg ik nu bestellingen binnen waarbij bijv. op 24 april begonnen is met artikelen toevoegen en deze bestelling vandaag afgerond wordt. Op de factuur staat dan factuur datum 24 april, terwijl de effectieve datum van de bestelling en betaling vandaag (27 april) is. Ik kreeg dus begin van de maand een bestelling binnen die pas 5 april afgerond werd, maar nog wel op factuurdatum van 30 maart stond, terwijl ik voor de boekhouding alles al afgerond had van de maand maart. Kan de factuur datum niet gewoon gezet worden op de dag van afronden, of kan ik dit zelf ergens instellen?
 

Groetjes Marjolein


10 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Dat is apart en zou niet moeten kunnen. @Ebbe kun jij dit eens bekijken.

Dat is apart en zou niet moeten kunnen. @Ebbe kun jij dit eens bekijken.

Mocht het nodig zijn kan ik altijd een printscreen sturen van de data (zonder klantgegevens uiteraard). 
 

Groetjes Marjolein

Shop2Cord

Reputatie 7
Badge +16

@Shop2Cord Zou je die screenshot kunnen delen? Dan leg ik het voor. Thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

@Shop2Cord Een screenshot is niet meer nodig. Mijn collega's bij support hebben deze vraag ook al uitstaan bij het productteam. Ik voeg je toe aan het ticket zodat ik je een update kan geven. 

@Shop2Cord Een screenshot is niet meer nodig. Mijn collega's bij support hebben deze vraag ook al uitstaan bij het productteam. Ik voeg je toe aan het ticket zodat ik je een update kan geven. 

Ik heb juist eentje gemaakt, dus mocht deze alsnog nodig zijn dan hoor ik het wel.
Dankjewel alvast!

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Ebbe,

Kun jij dat dan ook hier laten weten, want ik neem aan dat veel mensen hier tegen aan lopen.
Ik neem aan dat ze dan ook gewoon weer in de orderstatus komen te staan op de juiste volgorde. Want nu kloppen de order volgnummers dus ook niet.

Reputatie 7
Badge +16

@Humiez Ik plaats hier inderdaad een update :thumbsup:

Badge +1

Ik heb er ondertussen ook al een paar met hetzelfde probleem.

Is er misschien al vordering?

Reputatie 7
Badge +16

Nee, niet echt. Ik ga 'm nog eens onder de aandacht brengen. 

Reageer