Hoe kan ik een order bewerken? Mijn klant mailt net dat er nog een artikel moet worden toegevoegd. Maar ik zie die optie alleen in het grijs en niet aan te klikken staan.
Hi
Groet,
Ebbe
Hoi
ik heb hetzelfde probleem, daarom ben ik hier aan het neuzen. Ik begrijp jouw antwoord niet helemaal. Bij alle ( ook afgehandelde) orders kan ik achteraf nog kortingen invoeren en artikelen toevoegen en weghalen. Alle bewerkingsknoppen zijn dan zwart.
Maar nu heb ik een order van iemand die heeft willen bestellen en waar de Idealbetaling van is verlopen. Ik wil de klant tegemoetkomen door de bestelling in behandeling te nemen, en een betaallink te sturen. Maar vóór ik die stuur wil ik alsnog de resellerskorting toepassen die ze vergeten was in te voeren. Kan niet. Knoppen zijn grijs. Waarom? En kan ik hier iets aan doen? Het is een bestelling met heel veel verschillende artikelen, dus zou het heel vervelend vinden als de klant dat opnieuw moet invoeren.
groetjes,
Saskia
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.