Order bewerken

• 5 juni 2020
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Hoe kan ik een order bewerken? Mijn klant mailt net dat er nog een artikel moet worden toegevoegd. Maar ik zie die optie alleen in het grijs en niet aan te klikken staan.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @I Carry Love, achteraf de order aanpassen is niet mogelijk. Je klant moet het product los bestellen via de webshop. 

Groet,
Ebbe

Hoi @Ebbe ,

ik heb hetzelfde probleem, daarom ben ik hier aan het neuzen. Ik begrijp jouw antwoord niet helemaal. Bij alle ( ook afgehandelde) orders kan ik achteraf nog kortingen invoeren en artikelen toevoegen en weghalen. Alle bewerkingsknoppen zijn dan zwart.

Maar nu heb ik een order van iemand die heeft willen bestellen en waar de Idealbetaling van is verlopen. Ik wil de klant tegemoetkomen door de bestelling in behandeling te nemen, en een betaallink te sturen. Maar vóór ik die stuur wil ik alsnog de resellerskorting toepassen die ze vergeten was in te voeren. Kan niet. Knoppen zijn grijs. Waarom? En kan ik hier iets aan doen? Het is een bestelling met heel veel verschillende artikelen, dus zou het heel vervelend vinden als de klant dat opnieuw moet invoeren.

groetjes,

Saskia

Reputatie 3
Badge +2

@Saskia wellicht kan je deze klant helpen door zelf de bestelling opnieuw te plaatsen voor de klant, met zijn/haar gegevens. Bij betaaloptie zou je dan "vooraf overmaken" kunnen kiezen en achteraf een betaallink aanmaken en mailen. De reden dat je niet afgeronde bestellingen niet kan aanpassen is volgens mij omdat het systeem dit nog ziet als zijnde "in afwachting van de betaling", je kan daarom geen bedragen aanpassen.

@Goedhoesje.nl Bedankt voor je antwoord! Ja zoiets vermoedde ik wel, ik reken nu de korting handmatig uit en stuur een betaalllink en creditfactuur voor de korting.

Alsnog vervelend dat een verlopen of geannuleerde betaling op  “in afwachting" blijft staan. 

Reageer