Vraag

Ontvang geen automatische mail na een bestelling.

  • 16 februari 2021
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Goedemorgen,

Ik heb sinds gisteren al contact gehad met Customer care, maar die gaven als tip dat ik het hier ook eens moest vragen.
Ik ontvang vanaf zaterdag geen mail van bestellingen meer. Wel al de andere mails (ook de betaalbevestigingen van Mollie).
Mijn mailbox zit niet vol en volgens mijnwebwinkel staan De DNS instellingen van het domein goed en  zij krijgen hierover geen andere meldingen.

Iemand hier een idee wat het kan zijn?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Staan ze niet toevallig in de spam map ? Hier toevallig ook niks in aangepast ?

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Probleem lijkt opgelost. Even vinkje aangezet dat ik PDF wilde ontvangen. Bestelling geplaatst. Deze ontving ik, daarna vinkje weer uitgezet nog een bestelling geplaatst en deze ontving ik ook dus voor nu is probleem opgelost maar waar het door veroorzaakt werd weet ik dus niet.

Reputatie 6
Badge +7

Deze dus, zet je niet zo maar uit. Maar hopelijk was dat het probleem

 

 

Reageer