Vraag

Oder overzicht niet compleet

• 8 December 2022
  • 19 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Als ik mijn oderoverzicht exporteer.
Krijg ik niet al mijn orders te zien.

Ik selecteer dat ik die van betalingsherinnering en betaald te zien krijg maar krijg er maar 1 te zien.
Ik heb landen geselecteerd staan op alle landen dus dat kan het probleem ook niet zijn.

19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hier precies hetzelfde, ik kan mijn orders niet allemaal exporteren, die van vandaag lukken niet alleen van gister, ik heb het nofig voro mijn adreslabels, nu moet ik ze handmatig invoeren

Reputatie 5
Badge +7

@Ebbe weet jij of hier iets aan gedaan wordt want het probleem doet zich nog steeds voor.

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe weet jij of hier iets aan gedaan wordt want het probleem doet zich nog steeds voor.

Het supportteam heeft hier een bug voor aangemaakt. Deze heeft echter geen voorrang gekregen op bijvoorbeeld de nieuwsbrieven die dubbel worden verstuurd. Deze bug zal vermoedelijk deze sprint (vandaag en volgende week) nog niet worden opgepakt. Mocht dat wel het geval zijn, meld ik dat uiteraard. 

Voor de volledigheid, waarvoor wordt de exportlijst allemaal gebruikt? En zijn daar werkbare alternatieven voor of helemaal niet? 

Reputatie 5
Badge +7

Wij gebruiken ze om adresstickers van te maken 
Helaas is het heel omslachtig als dit niet werkt voor ons

Wij moeten dan alle adressen een voor een handmatig omzetten om er etiketten van te maken.
Normaal is het een kwestie van kopiëren en plakken.

Reputatie 2
Badge +1

Oh wat erg dat dit geen voorrang krijgt, ik stuur niet via myparcel, maar met de DHL, via een een ander logistic bedrijf, en moet hiervoor de adressen exporteren, en kan ik net als Humiez de rijen kopieren en plakken in een andere lijst.
Nu met deze drukte alles handmatig invoeren is een hele tijdrovende klus, en maak je ook snel fouten, is niet gewenst in deze drukke decembermaand, hoop dat hier snel wat aan gedaan kan worden.

Badge

Hier ook zwaar geïrriteerd dat de lijst het niet goed doet. Ik probeer hier bij te houden wat de omzet per week/maand/kwartaal/jaar doet ten opzichte van eerdere termijnen, maar het is gewoon niet te doen. Nog 3 weken tot het einde van het jaar en het is enorm wenselijk te weten waar ik qua cijfers sta. Als ik nu een uitdraai maak over 2021 mis ik gewoon ruim € 70.000 omzet. Maak ik een uitdraai van deze week, dan mis ik vandaag. Hoe kan ik nou in hemelsnaam mijn bedrijf runnen als ik mijn omzet niet weet?

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie reactie. De prio van deze bug is verhoogd naar high. Bij nieuwe ontwikkelingen plaats ik een nieuwe update. 

@Ebbe 

Wat ik juist ook opmerkte is dat als men besteld heeft maar -om welke reden dan ook- de betaling niet gelukt is via Mollie en de mensen het dan vaak het bedrag gewoon overmaken omdat ik de bestelling wel als zijde niet afgerond heb binnen gekregen, dan klik ik wel altijd op betaald, maar dan blijft de betaling op Mollie staan en dus op niet betaald.
Wanneer ik dan het orderoverzicht download staan deze bestellingen er ook niet tussen.
Ik zie dan als ik het missende ordernummer opzoek dit staan:

Is er een manier om betalingen die dus via Mollie niet zijn doorgekomen, maar uiteindelijk wel gedaan zijn op een andere manier, te voorzien van een ‘wel betaald stempel’?
Zodoende natuurlijk ook dat ze in het orderoverzicht komen te staan. Bestellingen die om deze reden geannuleerd zijn, staan ook niet in het orderoverzicht, ondanks dat de geannuleerde orders wel aangevinkt staan.

Reputatie 5
Badge +6

Ik gebruik hier de lijsten om te kijken of Moneybird en MWW hetzelfde zeggen qua binnen geschoten orders. 

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor jullie reactie. De prio van deze bug is verhoogd naar high. Bij nieuwe ontwikkelingen plaats ik een nieuwe update. 

Beste Ebbe

Heb je al enig idee wanneer ze hieraan gaan werken, aan het exporteren van de orders.
Het werkt helaas nog steeds niet orders exporteren op de dag dat ze zijn geplaatst, en kost veel tijd alles handmatig in voeren.

Reputatie 7
Badge +16

Beste Ebbe

Heb je al enig idee wanneer ze hieraan gaan werken, aan het exporteren van de orders.
Het werkt helaas nog steeds niet orders exporteren op de dag dat ze zijn geplaatst, en kost veel tijd alles handmatig in voeren.

Hi,

Daar wordt momenteel aan gewerkt. Ik verwacht dat het deze week weer werkt. 

Reputatie 7
Badge +16

De order export neemt weer de orders mee van vandaag. Dit issue is opgelost. 

Reputatie 5
Badge +7

Had het gisteren al gemerkt maar vergeten hier te melden. Maar het werkt weer goed. 

Reputatie 2
Badge +1

Echt super, het werkt weer, heel erg blij mee, scheelt veel handmatig werk nu.

Reputatie 5
Badge +7

Helaas toch weer een probleem met orders exporteren. Ik heb al een mailtje gestuurd naar support.
Hij exporteert het adres van een bestelling waarvan de betaling mislukt is niet meer. Deed hij eerst wel.

Reputatie 2
Badge +1

Helaas toch weer een probleem met orders exporteren. Ik heb al een mailtje gestuurd naar support.
Hij exporteert het adres van een bestelling waarvan de betaling mislukt is niet meer. Deed hij eerst wel.

Bij mij doet hij het wel, gaat dan om een betaling die 9 februari is mislukt en nu wel betaald is, misschien dat hij het daarom wel doet dat weet ik niet, maar gelukkig staat hij wel in mijn export lijst.

Badge

1 issue is opgelost maar nog altijd niet de issue van de geannuleerde en niet afgeronde bestellingen die niet doorkomen in de orders export en we zijn nu 6 maanden verder, dit kan toch niet ! Mogen we ook een deel van ons abonnement inhouden voor de deel dat in MWW niet werkt ?

Reputatie 5
Badge +7

Hier ook nog steeds niet ook niet als ik ze apart exporteer hij zegt dan geen orders gevonden

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het melden. Dit is inderdaad nog niet opgepakt. Ik ga de bug opnieuw onder de aandacht brengen. 

Reageer