Vraag

Niet afgeronde order tussen de afgeronde orders

  • 29 maart 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Iemand dit al wel eens gezien. Ik heb bij Sisow de controle gedaan. En de betaling is niet succesvol afgerond.

 

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Inmiddels heeft de klant het bedrag handmatig nog overgemaakt. Dus kunnen we de deal nog sluiten.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is vreemd inderdaad. Ook aan onze kant is de status ‘mislukt'. Ik ga er een ‘incident’ voor aanmaken zodat we dit in de gaten kunnen houden. Mocht je meer van dit soort situaties ervaren, laat het weten. 

Reputatie 3
Badge +4

Dit komt geregeld voor dat een betaling niet afgerond wordt. Vaak heeft de klant dan het verkeerde betaalsysteem gekozen. Of de betaling gaat op een andere manier verkeerd.
Wij sturen dan een bericht naar de klant met betaling mislukt en hoe ze alsnog kunnen betalen en meestal betalen ze deze dan alsnog.

Reageer