Vraag

Niet afgeronde order afronden

  • 16 september 2020
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Goedemiddag,

Een klant van mij wil een eerder geplaatste order alsnog betalen, hij heeft alleen de ideal betaallink niet, deze is ook niet in het persoonlijke aangemaakte account te vinden. Hoe is dit op te lossen?

mvg, Ruud


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Welke betaalprovider gebruik je? De meeste betaalproviders bieden de optie om handmatig een betaallink aan te maken binnen hun eigen omgeving. Mollie bijvoorbeeld, waar wij mee werken, biedt deze optie aan via Plink. Met mijn Mollie account kan ik automatisch inloggen bij Plink, en kan ik een betaallink aanmaken. Door deze naar de klant te mailen / appen, kan deze alsnog een niet afgeronde bestelling betalen en afronden. Vervolgens zet je de order handmatig op status betaald / in behandeling.

Reputatie 1
Badge +2

Ik zal eens rondspeuren op Mollie. Het antwoord is daar vast te vinden. Thanks!

Reputatie 2
Badge +1

Dit is de site van Plink: https://useplink.com/nl/

 

Je kunt daar gewoon inloggen met je Mollie account, als je die hebt. Daarna kan je een betaallink aanmaken zonder extra kosten (enkel de transactiekosten die je met Mollie hebt afgesproken worden in rekening gebracht).

 

Succes!

Reageer