Beantwoord

MyParcel printen etiketten

Reputatie 5
Badge +6

De webshop gaat lekker … inmiddels conversie ratio boven de 2 … het enige wat beter kan is het gebruik van de MyParcel etiketten … ik gebruik de A4 liggend met 4 etiketten … als ik uit een order een etiket print dan kan ik daarna het vel omdraaien en kan een andere etiket printen … maar ik blijf dan 2 ongebruikte etiketten overhouden … ik kan nergens vinden dat je een etiket op een van de 4 plekken kan laten printen.

Hoe doen jullie dit of zie ik iets over het hoofd ?

icon

Beste antwoord door Sambi 10 May 2021, 10:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik pas dan de PDF met Adobe Acrobat aan door het label op te schuiven naar de desbetreffende plek op het papier waar ik nog een sticker heb zitten. :wink:  Ik had laatst zo veel aangebroken velletjes liggen, dat ik standaard alle labels maar even zo gedaan heb, anders is het ook zonde. :sweat_smile:

Reputatie 3
Badge +2

Als ik minder dan 4 labels tegelijk moet printen, dan print ik ze via MyParcel. Bij zendingen kun je dan aanklikken welke labels je geprint wilt hebben en dan krijg je de mogelijkheid om de prinspositie aan te geven. Zo verspil je geen stickers.

Groetjes,
Bianca

Reputatie 5
Badge +6

@Sambi / Bianca: Bedankt voor je reactie … ik had al eens gekeken maar kon het niet vinden waar je aankunt geven waar de etiketten op het A4 moeten komen in MyParcel. Ik ga nog eens zoeken.

Reputatie 5
Badge +6

Gevonden … eens testen bij een nieuwe levering:

Reputatie 3
Badge +2

Ja @Windsurfer Dit bedoel ik. Succes er mee!

Reputatie 7
Badge +9

Ja @Windsurfer Dit bedoel ik. Succes er mee!

Goede tip, ik wist inderdaad niet dat je daar nog het vinkje kon verplaatsen. :blush:

Reputatie 5
Badge +6

Vandaag mijn 2 zwevende etiketten op A4 via MyParcel online kunnen gebruiken voor het printen van etiketten … Werkt super goed !

Badge +1

Als ik minder dan 4 labels tegelijk moet printen, dan print ik ze via MyParcel. Bij zendingen kun je dan aanklikken welke labels je geprint wilt hebben en dan krijg je de mogelijkheid om de prinspositie aan te geven. Zo verspil je geen stickers.

Groetjes,
Bianca

Goede tip. Beetje jammer dat dit niet niet in de MWW omgeving kan.

Reputatie 7
Badge +8

Dat zou weer een stap schelen inderdaad. Ik print nu eigenlijk altijd via myparcel. Ik kijk welke sticker er nog op het vel zit, kies de goeie en printen maar. Ook als je er 2 of 3 moet doen kun je ze meteen allemaal selecteren en aanvinken welk vak ze moeten komen.

Reputatie 5
Badge +6

@Ebbe : Zou je willen navragen of deze functionaliteit in MWW zou kunnen worden opgenomen … Dat zou super zijn (Ik weet niet of er al een wens is aangemaakt).

Reputatie 7
Badge +16

@Windsurfer Momenteel staat dit niet op de planning, maar maak vooral een suggestie aan via feedback.mijnwebwinkel en stem er allemaal op! 

Reageer