Hoi! Zijn er meerdere webwinkels gemaild/gebeld door MWW partner QLS #verzendpartner of zijn er webshops die ervaring met ze hebben? #dtv
Hoi! Zijn er meerdere webwinkels gemaild/gebeld door MWW partner QLS #verzendpartner of zijn er webshops die ervaring met ze hebben? #dtv
Toevallig ook deze week gebeld door ze, en ze hebben per e-mail een aanbieding gedaan voor het verzenden. Je betaald daar lagere verzendkosten per pakket, maar hanteren wel een maandelijks bedrag voor de integratie van het programma.
Maar lees graag mee of er webshops zijn die al klant zijn en hoe e.e.a. verloopt.
De tarieven zijn best aantrekkelijk, zowel brievenbus als de pakketten (zeker naar .BE) Het maandelijkse bedrag komt neer op €0,10/0,12 extra per pakket, maar dan zijn de tarieven nog steeds aantrekkelijk.
Al 17 jaar verzend ik via MyParcel met volle tevredenheid, maar de tarieven sluipen daar stiekem toch best flink omhoog. Moet nu echt toeleggen per zending, dan heb ik het nog niet eens over het extra energietarief en de toeslag bij een iets groter formaat pakket.
Moet wel interessant zijn om over te stappen, integratie werkt prettig, de klantenservice bij MyParcel is altijd goed, je wordt snel geholpen. Hoop dat er andere webshops ervaring hebben met QLS en dit willen delen 🤗
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen, dus ik lees graag mee!
Ik weet niet of QLS een vast tarief vraagt, maar wellicht kun je het een aantal weken proberen. Voor zover ik weet betaal je bij MyParcel alleen als je een pakket aanmeldt en verzend. Je kunt de koppeling van MyParcel gewoon actief houden, maar dan niet gebruiken (labels genereren).
Ik weet niet of QLS een vast tarief vraagt, maar wellicht kun je het een aantal weken proberen. Voor zover ik weet betaal je bij MyParcel alleen als je een pakket aanmeldt en verzend. Je kunt de koppeling van MyParcel gewoon actief houden, maar dan niet gebruiken (labels genereren).
Klopt, bij MyParcel betaal je enkel per verzonden pakket en heb je geen extra kosten. Dit is voor mij ideaal, omdat er ook periodes zijn dat ik een stuk minder verkoop (bijvoorbeeld zomerperiode). Daarnaast verzend ik ook niet alle producten, en heb ik ook klanten die het bij mij komen ophalen of waarbij ik het kom brengen bij een interieuradvies bijvoorbeeld.
QLS vraagt ook een vast tarief per pakket. Maar daar komen dan nog wel maandelijkse softwarekosten bij. Voor mij op dit moment niet heel interessant, maar ik kan me wel voorstellen voor mensen met veel pakketten en een stabielere verkoop dat het interessant kan zijn. Maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Afgelopen juni de overstap gemaakt naar QLS om het uit te proberen.. de tarieven van MyParcel zijn de afgelopen jaren voor ons niet ‘gunstig’ meer. Al vanaf begin van onze webshop verzenden we via MyParcel, meer dan 15 jaar en altijd zeer tevreden, toch de overstap gemaakt.
Het is even wennen hoe het systeem werkt, maar de afgelopen 3,5 maand scheelde het €260 - dat vind ik wel de moeite waard..
Mocht je meer willen weten, vraag gerust 😊
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.