Mobiele app orderalert

• 21 juli 2020
  • 6 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Is er een app voor je mobiel waarop je order alerts kan binnenkrijgen? Dus een melding als je een order ontvangt? Of kom je hier alleen achter vanuit je inbox/backoffice?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Je kan tegen betaling een sms ontvangen. Maar ik kijk meestal even op mijnmobiel in het systeem. of krijg een melding via de mail

Reputatie 1
Badge +1

Hmm, erg jammer dat dat een betalende dienst is. Ik vind persoonlijk een melding op mobiel erg handig, maar vind het onzin om ervoor te betalen.

Reputatie 4
Badge +2

Misschien dat er ooit een app komt. Maar dat zal dan vast wel vanaf de pro versie zijn. Maar via de mail is voor ons prima. zie je redelijk snel als je een vraag of klacht of bestelling binnen krijgt.

Reputatie 1
Badge +1

Kijken jullie dan via webmail op mobiel? Of een app waarop je nail binnenkomt en dus alsnog een melding?

Reputatie 4
Badge +2

Kijken jullie dan via webmail op mobiel? Of een app waarop je nail binnenkomt en dus alsnog een melding?

Ik gebruik zelf Hotmail (outlook) op mijn telefoon waar ik mijn mails op binnen krijg. En door dat ik alleen de mail daar op binnen krijg van de webwinkel. Krijg ik niet continu een melding. En ik gebruikt hotmail ook op mijn computers. We hebben dan ook office 365 dus ik kan er altijd bij wat we binnen krijgen en wat verzonden is. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind een melding via e-mail voldoende. Op mijn telefoon gebruik ik Outlook waar mijn e-mails op binnenkomen, en daar heb ik ook de e-mail van mijn webshop aan toegevoegd.

Reageer