Goedemiddag,
Ik heb nu al sinds vorige week meerdere klanten die tijdens het bestellen en klikken op ideal (mollie) niet doorgestuurd worden naar hun bank waardoor ze niet kunnen betalen.
Is er een storing?
Groetjes Lies
Goedemiddag,
Ik heb nu al sinds vorige week meerdere klanten die tijdens het bestellen en klikken op ideal (mollie) niet doorgestuurd worden naar hun bank waardoor ze niet kunnen betalen.
Is er een storing?
Groetjes Lies
Er was vorige week een storing bij de ING bank waardoor mensen niet via iDEAL konden betalen. Ik had daardoor meer creditcard betalingen dan anders. Ook nadat het al was opgelost viel me op. Bij 1 klant kon ik ook echt zien dat iDEAL via mollie niet lukte en later alsnog met creditcard is betaald. Misschien toevallig of wellicht speelt daar toch nog iets. Soms blijven al verholpen storingen ook hangen op een apparaat als de cookies / cache niet worden geleegd.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.