Label printer

• 8 October 2021
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil graag een label printer gebruiken om mijn verzend labels aan te maken. Er is genoeg keuze hierin alleen lopen de prijs erg uiteen en ook zijn veel printers erg duur.

Wie kan mij tips geven over welke printers een goede kwaliteit/prijs verhouding hebben voor een startende webwinkel ondernemer. Het hoeft voor mij (nog) niet draadloos te zijn. Het hoeft ook geen Dymo of Zebra te zijn.

Bedankt

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

ik heb een mooie https://www.123inkt.nl/Brother-QL-1110NWB-professionele-labelprinter-met-wifi-QL1110NWB-i44596-t1183509.html gekocht op basis van het avontuur van @Joost Verdaasdonk. Geen spijt van … print perfect … labels worden automatisch afgesneden … MyParcel werkt goed hiermee samen.

Succes in de keuze !

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Bliszkids ,

Ik had vrij recent dezelfde vraag en lees hier mijn avontuur. Ik ben erg tevreden met mijn keuze dus succes met het maken van jouw keuze.

Reputatie 2
Badge +1

Goedemorgen, 

Waarom geen Dymo? Persoonlijk vind ik die erg prettig. Ik print er zowel adres labels als postzegels mee. 

Succes met onderzoeken!

Kirsten Balkenende
De Viltwinkel

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, 

Waarom geen Dymo? Persoonlijk vind ik die erg prettig. Ik print er zowel adres labels als postzegels mee. 

Succes met onderzoeken!

Kirsten Balkenende
De Viltwinkel

Goedemorgen, Ik wilde alleen maar aangeven dat het niet perse een Dymo of Zebra moet zijn. Maar als die in verhouding als beste uit de bus komen, heb ik daar gene problemen mee.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb hier een Zebra GK420D
Deze is wel prijzig, maar ik vind hem echt zijn geld waard! Dit is mijn eerste labelprinter en kan dus ook niet zeggen of deze nou beter is dan andere labelprinters. 
In het begin was het even worstelen met het installeren (dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf haha). Nu werkt hij perfect en hij werkt ook goed in combinatie met MyParcel

Reageer