Het is nu een paar keer gebeurd dat mijn eenmalige korting niet werkt. De workaround is dat ik hem delete en opnieuw invoer. Heeft iemand een idee waarom en hoe ik dit kan oplossen?
Het kan zijn dat je er een geldigheid aan hebt gekoppeld. Je kunt instellen dat hij een bepaalde geldigheidsduur heeft.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb geen geldigheid ingevoerd.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb geen geldigheid ingevoerd.
Hoi
De eenmalige korting is ook echt maar voor één bestelling geldig. Dus wanneer je 'm voor iedereen bruikbaar wilt maken, dien je het niet in te stellen als ‘eenmalig'. In het systeem kun je bij een kortingscode helaas niet checken of de besteller de code al eerder heeft gebruikt, dus dat dien je dan handmatig in de gaten te houden.
Of bedoel je dat niet?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.