Beantwoord

Kortingscode achteraf/ producten later toevoegen

  • 13 februari 2021
  • 7 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Als het goed is, moet je achteraf nog een kortingscode kunnen invoeren of een product toevoegen. Bij ons staan deze vakjes echter op grijs, waardoor we deze niet kunnen aanklikken. Wat gaat hier verkeerd?

 

icon

Beste antwoord door Ebbe 15 februari 2021, 11:05

Je gebruikt Klarna. Zij staan niet toe dat een order na het plaatsen nog wordt aangepast. Zij staan garant voor de uitbetaling. Als de klant om wat voor reden toch niet betaald, is dat de verantwoordelijkheid van Klarna. Zij zullen jou altijd uitbetalen. Zij staan dus garant voor het bedrag van de order zoals deze is geplaatst. Vandaar dat je achteraf deze opties niet kunt gebruiken.

Groet,
Ebbe

 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Welk abonnement bij MWW heb je? Ik heb PRO en zie deze knoppen wel staan.

Badge

Wij hebben ook pro

Heeft de klant toevallig met paypal betaald? Je mag namelijk dan de order niet meer aanpassen.

Badge

Nee ook niet gewoon via ideal

Reputatie 7
Badge +16

Je gebruikt Klarna. Zij staan niet toe dat een order na het plaatsen nog wordt aangepast. Zij staan garant voor de uitbetaling. Als de klant om wat voor reden toch niet betaald, is dat de verantwoordelijkheid van Klarna. Zij zullen jou altijd uitbetalen. Zij staan dus garant voor het bedrag van de order zoals deze is geplaatst. Vandaar dat je achteraf deze opties niet kunt gebruiken.

Groet,
Ebbe

 

Badge

Je gebruikt Klarna. Zij staan niet toe dat een order na het plaatsen nog wordt aangepast. Zij staan garant voor de uitbetaling. Als de klant om wat voor reden toch niet betaald, is dat de verantwoordelijkheid van Klarna. Zij zullen jou altijd uitbetalen. Zij staan dus garant voor het bedrag van de order zoals deze is geplaatst. Vandaar dat je achteraf deze opties niet kunt gebruiken.

Groet,
Ebbe

Bedankt ebbe! Misschien handig als jullie dit ergens duidelijk benoemen? Of keken wij er over heen

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Je gebruikt Klarna. Zij staan niet toe dat een order na het plaatsen nog wordt aangepast. Zij staan garant voor de uitbetaling. Als de klant om wat voor reden toch niet betaald, is dat de verantwoordelijkheid van Klarna. Zij zullen jou altijd uitbetalen. Zij staan dus garant voor het bedrag van de order zoals deze is geplaatst. Vandaar dat je achteraf deze opties niet kunt gebruiken.

Groet,
Ebbe

Bedankt ebbe! Misschien handig als jullie dit ergens duidelijk benoemen? Of keken wij er over heen

 

 

Ik denk niet dat dat ergens wordt gecommuniceerd. Ik geef het door aan support (zij regelen dit soort dingen). Thanks! 

Reageer