Wij hebben via onze webshop al wel klanten gehad die hebben afgerekend met klarna, maar wij hebben nog steeds geen uitbetaling ontvangen. Nu krijgen wij net een mail van Klarna dat wij het Know your customer formulier nog moeten invullen. Waar kan ik deze vinden?
Zo te zien is het inmiddels gelukt, klopt dat?
Nee dat klopt helaas niet. Wij krijgen net een mail van Klarna dat onze chekout wordt geblokkeerd omdat we het formulier nog steeds niet hebben ingevuld.
Je kunt het formulier via die weg dan invullen.
Groet,
Ebbe
Hoi Ebbe, bedankt voor het toesturen van het formulier. Wij hebben deze maandag direct ingevuld. Nu staat er echter weeeer dat we nog gegevens moeten aanleveren. We hebben al contact opgenomen met Klarna, maar die verwijzen ons naar Mijnwebwinkel. Mijnwebwinkel zou moeten kunnen zien wat er nog mist. Zou er voor ons gekeken kunnen worden wat er nu weer mist?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.