Beantwoord

Klarna niet kunnen instellen als betaalwijze?

  • 22 januari 2021
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Bij de laatste instellingen 10/10 klik blijft hij laden, laden, laden...om je vervolgens weer op het dashboard te gooien. Wat is er loos? Neem contact op met ondersteuning is de melding.

icon

Beste antwoord door Ebbe 22 januari 2021, 16:03

Thanks! Het lijkt erop dat het formulier al wel is ingevuld. Bijzonder. Mijn advies is om voor de zekerheid ook een account bij Mollie, MultiSafePay of Sisow aan te maken. Dit brengt geen extra kosten met zich mee. Je hebt dan wel altijd een backup mocht er bij een andere iets mis gaan. 

Wij gaan verder uitzoeken waarom de onboarding vastloopt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@bierenwielen is dat de laatste stap in het Know your customer formulier?

Reputatie 1
Badge +1

Klopt! @Ebbe 

Reputatie 7
Badge +16

Thanks! Het lijkt erop dat het formulier al wel is ingevuld. Bijzonder. Mijn advies is om voor de zekerheid ook een account bij Mollie, MultiSafePay of Sisow aan te maken. Dit brengt geen extra kosten met zich mee. Je hebt dan wel altijd een backup mocht er bij een andere iets mis gaan. 

Wij gaan verder uitzoeken waarom de onboarding vastloopt. 

Reputatie 1
Badge +1

Fijn als jullie het gaan uitzoeken, kunnen wij verder!

Reageer