Vraag

Klarna moet (opnieuw) goedgekeurd worden?

• 11 januari 2021
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb een vraag over het volgende, tijdens het samenstellen van de webshop heb ik Klarna aangevraagd, hiervoor alle gegevens ingevuld, dus de bedrijfsnaam, KVK en BTW nummer, evenals de algemene voorwaarden via ‘Juridisch’ geüpload, ook het ‘Know your customer’ formulier ingevuld en toen de drie groene vinkjes ontvangen en een testorder gedraaid :-)

Echter nu ik daadwerkelijk naar PRO heb geupgrade, moet er blijkbaar opnieuw geactiveerd worden en kan ik niet open met de webshop.
Ik zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien, maar ik heb nog geen mail ontvangen met een vraag van Klarna voor eventueel aanvullende gegevens, hebben jullie enig idee waar dit op blijft hangen?

Screenshot huidige melding:

Wellicht ter overvloede, maar hij is dus al een keer goedgekeurd geweest.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Je hebt het groene vinkje!!

Het 14 dagen retourbeleid zou niet goed aangegeven staan, dat moet dan in het Engels zijn geweest, want in het Nederlands staat die genoemd onder het herroepingsrecht(maar dit kan de 1e lijn klantenservice niet zien)
Ik heb deze nu aangepast in het Engels (right of withdrawal) en bij zowel de Nederlandse als de Engelse variant direct de voorwaarden in de footer gezet, zou nu niet meer mis moeten kunnen gaan lijkt mij.
Overigens zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan bij Klarna, nu alleen dat groene vinkje nog :nerd:

Reputatie 7
Badge +16

Hm bijzonder. Heeft Klarna toegelicht waarom ze meer info nodig hebben?

Even een kleine update, het lijkt los te staan van de domein verhuizing, Klarna is op dit moment nogmaals met de goedkeuring bezig dus ik ga er vanuit dat dit snel tot dat laatste groene vinkje zal gaan leiden.

@Ebbe dankjewel voor het nakijken, ik heb bij het formulier 'know your customer’ al wel de huidige domeinnaam opgegeven, omdat deze upgrade naar PRO snel zou volgen, maar dit staat dus los van elkaar? en moet ik nu zelf nog gegevens (opnieuw) doorgeven?

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat dit komt door de domeinnaam wijziging. Met een GO abonnement heeft Klarna je account aangevraagd met winkelnaam.myonline.store. Je hebt nu een eigen domeinnaam gekoppeld en moet dit worden aangepast. Als het wachten te lang duurt, kun je zelf contact opnemen via https://www.klarna.com/nl/zakelijk/webwinkelsupport/

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga het voor je checken, Vincent. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug.

Reageer