Vraag

Klarna lek bij achteraf betalen

• 20 February 2021
  • 19 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Ik zit vanavond kassa te kijken op televisie en schrik toch wel een beetje van dit bericht.

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/lek-bij-achteraf-betalen-via-betaalservice-klarna

Ik hoop toch wel dat Klarna hier wat mee gaat doen. Want wat gebeurt er als blijkt dat iemand op een anders naam bestelt? De klant wordt terugbetaalt maar wij dan? Zijn wij onze artikelen en het geld kwijt?

19 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heb de uitzending ook gezien, ik weet het niet hoor, als ik de inlog aan mijn collega geef kan ze inderdaad zo een bestelling plaatsen. Dan krijg je nog steeds zelf via de Klarna app een bevestiging van een nieuwe bestelling.. dan sla je gelijk alarm toch? dan wacht je daar toch geen dagen mee om daar een melding van te maken..?

Reputatie 6
Badge +7

Maar niet iedereen gebruikt de app. Als ik iets via Klarna achteraf betalen bestel, gebruik ik de app namelijk niet. Dus dan weet je het niet. Je krijgt wel een mailtje inderdaad. Ik ga in ieder geval wel goed in de gaten houden of afleveradres en verzendadres hetzelfde zijn bij achteraf betalen.Nadeel is wel dat ik altijd probeer dezelfde dag te verzenden. Dus als de ander dan pas daarna een mail ontvangt dan zijn de artikelen al weg.

Reputatie 7
Badge +9

Dank voor de tip. Ik ga de uitzending ook eens bekijken.

Reputatie 7
Badge +10

Oei, Ik ga de uitzending ook eens bekijken. (bedankt voor de TIP)

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb Klarna voorlopig uitgezet.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb begrepen dat Klarna naar al hun klanten een mail met tekst en uitleg heeft gestuurd, klopt dat?

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb begrepen dat Klarna naar al hun klanten een mail met tekst en uitleg heeft gestuurd, klopt dat?

Ik heb geen mail van ze ontvangen.

Reputatie 5
Badge +6

ik denk dat klarna via mollie geen mail krijgen … vandaar mijn keuze tot nader order.

Reputatie 6
Badge +7

ik denk dat klarna via mollie geen mail krijgen … vandaar mijn keuze tot nader order.

Tja ik heb de Klarna checkout dus uitschakelen wordt lastig...

Reputatie 5
Badge +6

anders registreer je naast klarna checkot ook mollie checkout … kun je kiezen welke je gebruikt in het geval er storing is bij een van de twee kan je online winkel open blijven.

Reputatie 7
Badge +16

:point_up: Dat is sowieso slim om te doen. Dit kost je niks extra's.

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb ooit bij Mollie gezeten dus wie weet is dat account nog wel actief.

@Ebbe Heb jij dan een verklaring gekregen van Klarna?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ooit bij Mollie gezeten dus wie weet is dat account nog wel actief.

@EbbeHeb jij dan een verklaring gekregen van Klarna?

Nee, ik heb alleen gehoord dat ze al hun klanten tekst en uitleg gaan geven. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb inderdaad ook geen e-mail gekregen, en Klarna loopt bij mij ook via Mollie.

Reputatie 7
Badge +8

Hier ook geen bericht van klarna (ook via mollie). Uitzetten is ook vreemd voor klanten die het al gebruikt hebben. Nogal vreemd dat klarna hier nog niks mee gedaan heeft.

Reputatie 5
Badge +6

Uitzetten is ook vreemd voor klanten die het al gebruikt hebben. Nogal vreemd dat klarna hier nog niks mee gedaan heeft.

Op basis van het onderwerp in Kassa is het juist goed .. ter voorkoming van … ik heb deze uitgezet tot nader bericht.

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben vandaag een chat met ze gestart hoe dit nu zit. Ze zijn er achter de schermen druk mee bezig om dit in de toekomst te voorkomen zeggen ze. En als je geen stoprequest op een order hebt gehad en de artikelen hebt verzonden en later blijkt dat iemand anders de bestelling heeft geplaatst, wordt je gewoon uitbetaald.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het delen van die info, Jacqueline!

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie dat Klarna inmiddels een extra controle heeft toegevoegd. Je krijgt nu een code via de email die je in moet vullen.voor je je bestelling af kunt ronden.

Reageer