Beantwoord

Klarna instellen (via Mollie)

  • 8 januari 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Hallo,

ik heb Klarna aangevraagd (via mollie), en dit is goedgekeurd. Nu staat in de mail dat ik iets van een orders API moet installeren. Maar ik kan alleen maar engelstalige info vinden van mollie zelf. 
Hoe kan ik zorgen dat Klarna goed geactiveerd word in mijn shop?

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 10 januari 2021, 21:31

Als je in de beheeromgeving (via https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/payment ) je API key van Mollie hebt ingevuld in het daarvoor bestemd vakje, kan je bij de verschillende betaalmethoden in de lijst ook “Klarna Achteraf Betalen” aanvinken.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Als je in de beheeromgeving (via https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/payment ) je API key van Mollie hebt ingevuld in het daarvoor bestemd vakje, kan je bij de verschillende betaalmethoden in de lijst ook “Klarna Achteraf Betalen” aanvinken.

Als je in de beheeromgeving (via https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/payment ) je API key van Mollie hebt ingevuld in het daarvoor bestemd vakje, kan je bij de verschillende betaalmethoden in de lijst ook “Klarna Achteraf Betalen” aanvinken.

Het is al gelukt inderdaad, toch bedankt! 

Reageer