Vraag

klarna formulier

• 29 October 2020
  • 9 reacties
  • 186 Bekeken

Hallo,

Na het aanvragen van betalen met klarna krijg ik een mail met de volgende tekst:

We kindly ask you to provide some added information about your company. This is mandatory information to meet EU anti-money laundering (AML) regulations (EU directive 2005/60/EC). It’s only a couple of simple questions, so it won’t take long. You can find the form in your shop’s backend.

Waar kan ik dit vinden?

Met vriendelijke groet 

Dennis

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dennis,

Ik ga dit checken voor je. Ik kom hier bij je op terug. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dennis,

Er lijkt iets mis te gaan in de '’onboarding'’ waardoor je niet door gaat naar de volgende stap. Het is nog niet helemaal duidelijk waarom dit wordt veroorzaakt. We zijn dit met Klarna aan het onderzoeken. 

Ik houd je op de hoogte. 

Groet,
Ebbe

Halle Ebbe,

weet je inmiddels  al meer? 

Gr Dennis 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dennis,

Goed dat je contact opneemt. En excuses dat het nodig is. Ik ga de status opvragen van het ticket en kom bij je terug zodra ik meer weet. (vandaag nog).

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dennis,

Het is nog niet helemaal duidelijk waardoor dit wordt veroorzaakt en hoe dit op te lossen. We hebben hierover contact met Klarna opgenomen. Hopelijk kunnen zij meer zien.

Ik meld mij morgen weer met een update.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Dennis, 

Het probleem is nog niet verholpen. We hebben je aanvraag handmatig naar de volgende stap gezet. Het is alleen nog niet mogelijk om Klarna te activeren. Ik verwacht niet dat dit voor het weekend is opgelost. Het is wellicht verstandig om (tijdelijk) een account bij een andere betaalprovider aan te maken en te gebruiken.

Groet,

Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@Mommy Mini Musthaves Het is inmiddels opgelost. Je kunt Klarna nu activeren als betaalprovider. 

Groet,
Ebbe

@Mommy Mini Musthaves Het is inmiddels opgelost. Je kunt Klarna nu activeren als betaalprovider. 

Groet,
Ebbe

Hallo,

Inmiddels al helemaal poos geleden het know your costumer formulier ingevuld  echter werkt klarna nog steeds niet.

@Ebbe zou jij nog eens willen kijken?

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie in de logging dat het formulier nog ingevuld moet worden, kun je nog een controleren of deze wel is verzonden?

Reageer