Beantwoord

klarna

• 17 October 2020
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag klarna gebruiken voor mijn webshop. Ik heb het donderdag avond aangevraagd. Er staat nu ‘working on it! Je Klarna checkout wordt nu aangevraagd’. Maar bij activeren staat er ‘Er ontbreken nog gegevens bij stap 1: aanvragen’. Maar ik kan niks meer invullen bij stap 1 aanvragen. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 19 October 2020, 10:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Klarna duurt even voor het werkt. Ik heb dat een paar maanden geleden ook gedaan via mollie en dat duurde ook een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +16

@Michel vG Ja dat werkt net wat anders. Als je Klarna via Mollie aanbiedt, dan ben je klant van Mollie en gelden hun '’onboarding'’ regels. Als je rechtstreeks een account aanmaakt gelden de regels van Klarna waarbij de laatste stap het invullen van het formulier is. Hier geef je onder andere aan wat je rekeningnummer is. 

Hoi! Ik heb hetzelfde, ook Klarna donderdag avond aangevraagd. Bij mij is de status ook onveranderd, er staat dat het nog steeds aangevraagd wordt. Misschien dat de goedkeuring wat langer duurt dan normaal? De aanvraag moet namelijk eerst goedgekeurd worden voordat je door kunt naar de volgende stap.

Reputatie 7
Badge +16

@Cynthia van der Pol Het kwam doordat de algemene voorwaarden niet correct waren ingevoerd. Je had de tekst op een '’normale'’ pagina staan. Voor de algemene voorwaarden geldt het net iets anders. Hier moet je de tekst plaatsen via juridische/algemene voorwaarden. Ik heb het nu voor je aangepast en je aanvraag is er '’doorheen'’. Je moet alleen nog het ‘know-your-customer formulier’ invullen. Deze vind je bij betaalmethode. Je kunt daar ook Klarna activeren. Dit is noodzakelijk om de aanvraag te voltooien. Zodra je een eerste order binnen hebt via Klarna, gaan zij het formulier controleren en jou uitbetalen. Hiervoor moet je dus wel een order ontvangen. Zet Klarna dus aan. 

@Aide Voor jou geldt ook dat je het ‘know-your-customer formulier’ moet invullen :thumbsup:

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +8

Is dat dan met.klarna via mollie anders? Kan me dat formulier niet herinneren. 

Reageer