Vraag

Klarna

  • 20 mei 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Badge

Wij krijgen geen melding van uitbetaling van Klarna?

 

ook zien wij dat klanten bij de betaaloptie (Klarna achteraf betalen) een extra verificatie moeten verrichten. Kan dit voor klanten uitgelegd worden?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Mijn klarna uitbetalingen overzicht is ook niet up-to-date. Ik heb één van de uitbetalingen al wel binnen, en normaliter vind ik dat dan ook al terug in het overzicht, maar daar staat als laatste alleen vorige week (en er is geen filter actief).

Reputatie 7
Badge +16

Klarna werkt aan een oplossing, zie hiervoor deze link → https://status.klarna.com/incidents/d9zjg0nh7bhv

@beautiful wat betreft de verificatie, dit klopt. Dit heeft te maken met de ‘anti fraude’ maatregel. 

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe Volgens mij is het probleem opgelost. Ik heb de betalingen vanmiddag gestort gekregen en het overzicht is ook weer te zien in de beheeromgeving.

Reageer