Vraag

klarma wanneer uitbetalen

• 4 December 2020
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb begin van deze week Klarna aangevraagd, en mijn klaten betalen nu via hun.

Alleen heb ik helaas nog geen geld ontbvangen van Klarna.

Ik heb al meerdere orders weg gestuurd, en mijn formulier in aangevraagd, maar wordt nog steeds gecontroleerd

Ook heb ik geen overzicht van wat ik de afgelopen week verkocht heb, en wat ik dus nog zou moeten ontvangen. Waar kan ik dat vinden ?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Als een klant betaald via klarna moet je in het dashboard bij mww het bedrag “innen”. 

Ik weet alleen niet of dit werkt als klarna nog niet is gecontroleerd.

Die innen knop zit volgens mij automatisch als ik de orde naar verzonden doe.

Wat bedoel je met mww ? 

Reputatie 6
Badge +8

Mijnwebwinkel 😊. Maar bedoel dan je dashboard bij mijnwebwinkel. Daar komt inderdaad een knopje te staan bij je order om het bedrag te innen. Als dat gelukt is komt er te staan goedgekeurd. Zolang dat er niet staat verzend ik nog niet als iemand klarna gebruikt.

Dasr zie ik wel welk product het beste verkoopt masr geen bedragen

Reputatie 7
Badge +16

@silvia Klarna controleert het formulier zodra de eerste order is verstuurd. Dan duurt het 1-2 weken voordat de uitbetaling plaatsvindt. Dit is afhankelijk van de drukte. Het controleren van het formulier is een handmatig proces. Je kunt hiervoor ook altijd contact met Klarna opnemen. Zij kunnen de status hiervan bekijken. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 6
Badge +8

Dan gaat klarna via mollie wat makkelijker. Ik heb eerst mollie aangemaakt en later klarna daar aangezet. Daan krijg je ook akkoord na 1 a 2 weken, alleen ook zonder order te hebben via klarna. Althans zo was het bij ons.

Reageer